Jos aloitan karppauksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No vaikkapa...

Munakas, salaattia.

Pihviä yrttivoilla, kasvispataa.

Turkkilaista jogurttia tai rahkaa (+kermaa) sekä marjoja.

Jos välipalaa kaipaa, siihe käy vaikka pähkinät. Tai vaikka juustoa ja leikkeleitä.

Suosittelen tutustumaan karppaukseen kunnolla ennen aloitusta.

Tänään olen syönyt:

Aamulla munia ja pekonia (2 munaa, 4 viipaletta pekonia) ja tomaatin
Lounaaksi lihapullia, kurkkua, lanttua, muutama kirsikkatomaatti ja 10% rasvaa sis.kermaviilikastike
Päivälliseksi teen broilerikastikkeen (broileri, sipuli, curryjauhe, suola, kuohukerma) ja salaatin

:) Näin helppoa se on! Tutustu paikkaan karppaus.info (tämä on nettiosoite, kopsaa osoiteriville)!

tolla sivustolla vierailinkin jo tänään aiemmin =) mites sulla, joka alotit viime viikolla, on paino? onko paljonkin ylipainoa vai kokeiletko muuten vain? jos on ylipainoa, onko tippunu alotuksen jälkeen? itselläni painoa reippaasti, pituus on 163 ja painan 100kg, joten tiputettavaa todellakin on! kuopus syntyi maaliskuussa ja sen jälkeen painoin 108kg eli jotain on lähtenyt, mut liian vähän.....

tolla sivustolla vierailinkin jo tänään aiemmin =) mites sulla, joka alotit viime viikolla, on paino? onko paljonkin ylipainoa vai kokeiletko muuten vain? jos on ylipainoa, onko tippunu alotuksen jälkeen? itselläni painoa reippaasti, pituus on 163 ja painan 100kg, joten tiputettavaa todellakin on! kuopus syntyi maaliskuussa ja sen jälkeen painoin 108kg eli jotain on lähtenyt, mut liian vähän.....

Me ollaan kuule samoissa lukemissa, minä vaan olen senttiä sinua lyhyempi!! :D
Oma huippupaino 3 vuotta sitten 113kg eli tiedän todellakin, millä fiiliksillä sitä voi naisihminen olla...:( Ne 13kg lähti karppaamalla, sitten sorruin- ja nyt jatkan taas! :) Tule jäseneksi foorumille, sieltä löydät vertaistukea kivasti. On aloittelijaa ja vuosikymmenen konkaria.

Onpa kiva kuulla, että toivoa on =) toivottomalta tämä kyllä toisinaan tuntuu, kieltämättä.....minäkin painoin neljännen lapsen viimeisillä odotushetkillä noin 115 kiloa ja onhan olo siihen nähden huomattavasti kevyempi, mutta paaaaaljon ois vielä jäljellä!

Yhteistyössä