jos appiukkosi sanoisi sinulle että sinä et ansaitese rakkautta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Kyllähän se riippuisi taustoista. Olitko juuri tehnyt jotain todella törkeetä?

joo vittu tosi törkeää!!! halusin anopin luota kotia kun en jaksanut mieheni sisarta(jota mies ei itsekkään jaksa yleensä. sisarus on sellanen koko ajan äänessä oleva, kaikessa neuvova(ilman että on edes omaa kokemusta asiasta/tietoa), jatkuvasti hössöttävä, ei anna minun olla sekunttiakaan rauhassa. siis sellanen ihminen joka vie viimeisetkin mehut. ja tässä 9,5kk kun olen heräillyt 4-10kertaa yössä niin ei ole omassa jaksamisessa hurraamista)

ai niin ja appiukko sanoi myös että LIIOITTELEN kun sanoin etten ole 9kk nukkunut kunnolla, enkä siksi aina jaksa tämän mieheni sisaruksen seuraa.

Siis ootko sä mennyt ääneen morkkaamaan siellä perheenjäsentä?
Tollaiset mölyt pidetään mahassa. Vai meinaatko että sä voit mennä haukkumaan toisen lasta ja sulle ei sanota mitään takaisin?
Ei mikään ihme että miehesi ei puolustanut, jos heidän kodissaan alat morkata perheenjäsentä.

Kysyisin perusteluja ja odottaisin kunnes saisi suustaan jotain järkevää ulos, samalla luultavasti kertoisin mielipiteeni hänen sivistymättömyydestään. Miehen kanssa selvittäisin asiat myöhemmin.

Mieheni ei koskaan puutu moisiin tilanteisiin, nyppiihän se mutta hän on omanlaisensa. Sellaisena hänet otin ja pidän.
Olen yrittänyt opetella suhtautumaan vanhoihin ihmisiin ymmärtävällä tyylillä: kun ihminen on vanha se ei enää opi uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Siis ootko sä mennyt ääneen morkkaamaan siellä perheenjäsentä?
Tollaiset mölyt pidetään mahassa. Vai meinaatko että sä voit mennä haukkumaan toisen lasta ja sulle ei sanota mitään takaisin?
Ei mikään ihme että miehesi ei puolustanut, jos heidän kodissaan alat morkata perheenjäsentä.

no enpä sanonut niiden kodissa mitään!! sanoin asian miehelleni,mieheni äidin kodin pihalla. (anoppi ja appiukko eivät asu samassa taloudessa). jonka jälkeen appiukko hyökkäsi tänne MEIDÄN KOTIIN kysymään että olinko ollut siellä xxx luona nätisti ja niin kauan kuin mieheni halusi olla. vastasin että ei oltu niin kauan koska minä halusin pois, appiukko kysyi miksi, vastasin että koska en jaksanut väsyneenä XXX seuraa juuri nyt.

Yhteistyössä