Se imettäminen taitaa olla joillekkin vanhoille ihmiselille kauhea haloo.
Äitini sai esikoisen ja tuli ekaa kertaa katsomaan äitini ja isäni esikoista.
No mun mummoni sitten tuli ja kun äitini oli silloin imettämässä niin johan mun mummo ryntäs mun äidin tisseihin kiinni ja alko puristelemaan niitä että tuleeko nyt varmasti tarpeeksi maitoa

:kieh:
No samainen mummoni sitten kun olen aina saanut lapsen niin kun soitellaan niin kyselee joka puhelun aikana että imetänkö vielä ja riittääkö maito.
No oltiin sitten mun mummolassa viikon verran ja toinen lapsistani oli silloin 3kk enkä enää imettänyt.
Ja meillä sitten tyttö vähän kitisi siinä ja oli just syönyt pullosta korviketta.
No johan mun mummo alko nyppimään mun paitaa ylös ja sanoi että anna sille nyt sitä rintaa vaan että kyllä se sitä syö että sillä on nälkä.
Sanoi että vauvalle on parasta rintamaito.
Otti mun tissistä kiinni ja tunki sitä meidän tytön suuhun :kieh:
Mä sitten nousin ylös tyttö sylissä siitä sohvalta ja tepastelin yläkertaan sanaakaan sanomatta ja mummoni huomasi että suutuin
No eipä oo sit sen kummemmin puhuttu siitä tapahtuneesta.
Mutta kuitenkin kolmannesta taas heti alkoi jysely että tuleeko hyvin maitoa.Se alkoi jo heti kyselemään silloin kun soitin vauva uutiset 2½h synnytyksen jälkeen.
Että ottaa päähän. :headwall: :kieh:
Niin ja mummoni siis tiesi että olin lopettanut imettämisen kun tyttö oli 2kk kun ei enää maitoa tullut.
Mutta ei voinut hyväksyä sitä. :/ <br><br>