Jos ei pääsekään sovittuun aikaan, pitääkö perua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Esim. mulla ei tänään auto lähtenyt käyntiin, niin en pääsekään ehkäisyneuvolaan, vaikka mulla olisi sinne ollut aika. Juu mun mielestä pitäisi ilmoittaa, jos sairastuu tai muuten ei pääse. MUTTA milläs ilmoitat, kun kukaan ei vastaa puhelimeen ja soittoaika on vasta iltapäivällä :headwall:

Pitää yrittää ilmoittaa. Mutta ei se aina onnistu.

Mä oon saanut peruttua neuvolalääkäriajan tk:n kautta, vaikka neuvola ei ole terveyskeskuksessa päinkään: neuvolasta ei vastattu, terveyskeskukseen oli asiaa, ja niillä on kaiketi yhteinen ajanvarausohjelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Jos ajasta on sovittu, mutta sitä ei olekaan tarvittu, kun ei pääse paikalle, niin pitäähän siitä ilmoittaa. Varsinkin ehkäisyneuvolan kohdalla.

Mikäs ehkäisyneuvolasta tekee nin erityisen paikan, että VARSINKIN sinne pitää ilmoittaa? Kyllä mun mielestä tuo koskaa ihan kaikkia paikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä oon saanut peruttua neuvolalääkäriajan tk:n kautta, vaikka neuvola ei ole terveyskeskuksessa päinkään: neuvolasta ei vastattu, terveyskeskukseen oli asiaa, ja niillä on kaiketi yhteinen ajanvarausohjelma.

Täällä taas neuvolalääkärit (ja muutkin neuvola-ajat) on merkattu ihan kalenteriin, joten muualle soittaminen ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soittaisin koko ajan jos joku vastasi.
Oli soittoaika tai ei.

Mä ainakaan pysty koko päivää puhelimessa roikkumaan, mut jos ajanvarauksesta vastataan, niin ne saa sen kyllä koneelta peruttua. Tosin, mikset mene taksilla, tai yritä saada kyytiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Jos ajasta on sovittu, mutta sitä ei olekaan tarvittu, kun ei pääse paikalle, niin pitäähän siitä ilmoittaa. Varsinkin ehkäisyneuvolan kohdalla.

Mikäs ehkäisyneuvolasta tekee nin erityisen paikan, että VARSINKIN sinne pitää ilmoittaa? Kyllä mun mielestä tuo koskaa ihan kaikkia paikkoja.

Se liittyy sanaleikkiin, jota harrastan vastaukseni alussa.

No soitat vaikka ajanvaraukseen, sinne ei ole soittoaikoja, ja ilmoitat sinne.

Ajanvaraukseen nimenomaan on soittoaika ja siihen numeroon olen yrittänyt soittaa, mutta kukaan ei vastaa eikä vastaajaan ole mahdollista laittaa viestiä
:(

Alkuperäinen kirjoittaja Aada:
Oli soittoaika tai ei.

Mä ainakaan pysty koko päivää puhelimessa roikkumaan, mut jos ajanvarauksesta vastataan, niin ne saa sen kyllä koneelta peruttua. Tosin, mikset mene taksilla, tai yritä saada kyytiä?

Asia ei ole niin akuutti, että alkaisisin taksia maksamaan, meiltä kuitenkin sen verran matkaa, että turhan kalliiksi tulisi. Kyytiä ei ollut mahdollista saada tähän hätään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aada:
Oli soittoaika tai ei.

Mä voin roikkua koko päivän vaikka puhelimessa, mutta mitä se auttaa, kun se aika oli jo
;)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Tätä en sitten hoksannut yrittää. Voisihan se ollakin, että olisivat voineet tk:n kauttakin perua
:ashamed:

Yhteistyössä