jos elisan mokkula kiinnostaa, ota koppi, nyt lentää meinaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettuuntunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kettuuntunu

Vieras
Hemmetti! Siis hemmetin hemmetti!
Ei toimi ei toimi EI!
Siis toimii nyt mut tän lyhykäisen päivän aikana, oon käynnistäny 35kertaa uusiks ton. Nytkin katkes yhteys!!! :kieh:
oli se minuutin päällä. Onko muilla vastaavaa tänään vai onko tuo mun mokkula nyt vesilintujen omaisuutta kohta???
Toissa iltana katkes eikä menny enää millään ilveellä päälle, soittasin elisalle mutta minähän en viddu soikoon maksa heille siitä että saavat kuulla kunniansa, saisivat pistää ilmasen valitus linjan mokkula-asiakkailleen :kieh:
HERMO MENEE KUN EI VOI DATAILLA RAUHASSA; KERRANKI OIS AIKAA muksu meinaan hoidossa :kieh: :kieh:

kolmesti jouduin laittaan uusiks ton et lähti tääki hiton viesti. Koht lähtee Elisalle lääkärintodistus korkeesta verenpaineesta ja korvausvaatimukset kun tuo mokkula nostaa verenpaineen ärräpäiden kera ilmoille

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon 3g verkon sisällä turvallisesti
siis kokoajan tulee yhteys katkaistu ilmoitus ja eiku mokkula irti ja taas kirjotteleen pin-koodit ja alusta...minuutin välein |O

Siinä tapauksessa tee vikailmoitus netissä, se kai on Elisallakin mahdollista.

taevahan tosi, ookko nä varma, ettei sulla ois verenpaine jo päässy liian alhaiseksi. Ota vaan tää nii ei tarvi murehtia pyörryttämisestä ja muista alhaisen verenpaineen ongelmista. Päänsärkyä voi tosin ilmetä sivuoireena..

Meillä on elisa myös tökkinyt....eilen tein vikailmoituksen ja tuli viesti että häiriötä on ollut, selvittelevät vikaa....tänä aamuna on sitten taas toiminut....toivottavasti toimii nyt jatkossakin, meinas tulla vierarit :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oon 3g verkon sisällä turvallisesti
siis kokoajan tulee yhteys katkaistu ilmoitus ja eiku mokkula irti ja taas kirjotteleen pin-koodit ja alusta...minuutin välein |O

Siinä tapauksessa tee vikailmoitus netissä, se kai on Elisallakin mahdollista.

Niin tai sitten teet sen liikkeessä, jos et pääse toimivan yhteyden ääreen. Mulla kun on tuo kirjasto vieressä, niin aattelin koko ajan et siellä ainakin toimii yhteydet... Mut kaikilla tuskin näin on!

täältä vois saada toisen :snotty:

Mekin ollaan 3g alueella, mut silti vaan pätkii taas tänään erityisen paljon. Mut huomattavasti vähemmän kuin ennen asetusta, joka pakottaa verkon pysyyn siinä 3g verkossa. Oletko tehnyt sellasta asetusta teidän koneelle ?

taevahan tosi, ookko nä varma, ettei sulla ois verenpaine jo päässy liian alhaiseksi. Ota vaan tää nii ei tarvi murehtia pyörryttämisestä ja muista alhaisen verenpaineen ongelmista. Päänsärkyä voi tosin ilmetä sivuoireena..

Kyllä mä olen ihan varma etten ota elisan kanssa uusintaa ihan heti. Mä en oikeasti tehny yhtään mitään laajakaistalla joka oli myötäinsä katkolla ja yllätys yllätys elisan asiakaspalvelun mukaan mun olis pitänyt maksaa jumalaton summa rahaa että he käyvät kaapelinsa läpi että kiitos vaan mutta ei kiitos.

Niin ja ei tarvi kokonaan alusta alottaa ku tökkää. Meillä ainakin riittää, että klikkaa sitä mobile partnerin logoa tossa alla ja sit klikkaa yhdistä. Kun yhteys taas on, klikkaa tuolla ylhäällä tuota kirjoitusriviä, ni aukee samalle sivulle mistä pätkäs poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Mekin ollaan 3g alueella, mut silti vaan pätkii taas tänään erityisen paljon. Mut huomattavasti vähemmän kuin ennen asetusta, joka pakottaa verkon pysyyn siinä 3g verkossa. Oletko tehnyt sellasta asetusta teidän koneelle ?

Kerro miten se tehään :O

Niin ja ei tarvi kokonaan alusta alottaa ku tökkää. Meillä ainakin riittää, että klikkaa sitä mobile partnerin logoa tossa alla ja sit klikkaa yhdistä. Kun yhteys taas on, klikkaa tuolla ylhäällä tuota kirjoitusriviä, ni aukee samalle sivulle mistä pätkäs poikki.

Mulla ei toimi tuo vaan mokkula irti, koska ilmottaa että virhe kun on käytössä se systeemi yhä muka vaikka suljettu, aina pakko käynnistää alusta.. :kieh:

Mies sai siihen ohjeet kun soitti aikaisemmin asiakaspalveluun. Piti klikata se mobilepartneri, sit mennä asetuksiin ja sieltä verkkoasetuksiin.... siellä se jossain oli, että pystyi valitseen vain 3g yhteyden... käy kurkkaan, josko löytys..

Täällä kanssa Elisan mokkula on tänään pätkiny pahasti eli katkaisee yhteyden vähän väliä! Toivottavasti ohi menevää, sillä normisti on kyllä toiminut!

Mies sai siihen ohjeet kun soitti aikaisemmin asiakaspalveluun. Piti klikata se mobilepartneri, sit mennä asetuksiin ja sieltä verkkoasetuksiin.... siellä se jossain oli, että pystyi valitseen vain 3g yhteyden... käy kurkkaan, josko löytys..

Mullei oo asetuksissa semmosta, tarttis tehä varmaa ohjelmistopäivitys...
Tää on melki vuoden vanha tää mokkula ja toi ohjelma kusasee...
Aina sanoo jotain valikkoja tuoki virheilmotuksissa joita ei ees oo |O

Yhteistyössä