B
Bonita
Vieras
luulisin olevani raskaana. Nimittäin mulle iskee aina kauhea jätskinhimo alkuraskaudesta! Nyt on jo pitkään tehnyt mieli isoja jädeannoksia, teen sellasia "pommeja"; keksiä, suklaata, kinuski- tai suklaakastiketta ja kermavaahtoa päälle.... Voihan se olla, että on kalkin vajausta, siihenhän se jädehimo raskaudessa liittyy? Tänään tajusin, etten taida uskaltaa vaa'allekaan, koska painoa on tainnut vaivihkaa kertyä yli sallitun =o
Ja raskaana en voi olla, siis... Syysmasennusta? Kauhee makeanhimo päällä; juomatkin on nykysin niiin sokeripitosia että! Kait mun täytys ottaa ittee niskasta kii ja osata kaapit täys vihanneksia ja hedelmiä, ja jättää ne herkut kauppaan. Koko ajan tekee mieli napostella jotain "hyvää", kääks. Mieskin on niin höveli että käy ostaan niitä mulle, jos valitan illalla ettei oo mitään hyvääkään...
Ja raskaana en voi olla, siis... Syysmasennusta? Kauhee makeanhimo päällä; juomatkin on nykysin niiin sokeripitosia että! Kait mun täytys ottaa ittee niskasta kii ja osata kaapit täys vihanneksia ja hedelmiä, ja jättää ne herkut kauppaan. Koko ajan tekee mieli napostella jotain "hyvää", kääks. Mieskin on niin höveli että käy ostaan niitä mulle, jos valitan illalla ettei oo mitään hyvääkään...