jos epilleri selosteessa lukee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"herkkis"

Vieras
että älä käytä jos on suurentunut riski saada sydän infarkti niin mistä sen tietää onko? joskus mulla tulee sellaisia tuntemuksia että sydän muljahtelee tai sitten kun on niskat jumis tulee sellainen jännä fiilis kun olis säikähtänyt ja sydän tykyttää nopeesti... harvoin näitä siis tulee ehkä pari kertaa vuodes ja tosin vaan sillon kun niska jumis tai paniikkihäiriö iskee...

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23598067:
Kai se resptin kirjoittanut lääkäri haastatteli sinut?

terkkarilta nämä pillerit sain. kyllä se kyseli suvun sairauksista ja minä vastasin että sairauksia on vain isovanhemmilla, mummolla verenpainetauti, ja vaarille tehty sydämeen ohitusleikkaus tms. muuta mainittavaa ei ole.

En tuosta sydämestä osaa sanoa sen kummemmin, mut mun pillereissä luki ettei saa käyttää jos on ollut haimatulehdus. Kysyin asiasta niin voin jatkaa käyttöä siltikin, pitää vaan tarkkailla oireita.

[QUOTE="vieras";23598257]Se muljahtelu ja tykytys ei yleensä liitykään mihinkään sydänsairauteen vaan siihen lihasjumitukseen. Joten se tuskin on mikään riski.[/QUOTE]

niin itsekin epäilen että liittyy lihasjumiin kun esiintyy vain silloin kun jumittaa oikein pahasti. Lääkärikään ei ollut sitä mieltä että olis jotain sydänsairautta tms. vaikka ei hän tehnytkään muuta kuin mittas verenpaineen ja pulssin jotka molemmat normaaleja, kuunteli sitten sydäntäkin ja totes vaan ettei oo mitään hätää että kaikki on paremmin kuin hyvin ettei mulla nuorella ihmisellä mitään vikaa ole.

Yhteistyössä