M
myymä
Vieras
Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä, jotka ovat eronneet miehestään ihan ilman mitään sen pätevämpää syytä, kuin että rakkaus on vain sammunut...
Meillä on ollut todella suuria vaikeuksia miehen kanssa 7 vuoden aikana. Olemme olleet myös kerran jo asumuserossa.
Kumpikin olemme tehneet elämän varrella virheitä ja satuttaneet toisiamme, mutta nykyään sellaista ei ole enää tapahtunut.
tuntuu vain että rakkaus on sammunut. (Mies ei allekirjoita tätä).
Mies on kiltti, ihana, ystävällinen, rakastava, tekee kotityöt, hoitaa työnsä ja opiskelunsa kunnialla ja tämän kaiken lisäksi maailman paras isä.
Hän rakastaa minua (ainakin sanoo niin) mutta joku minun pääni sisällä mättää.
tuntuu, että mies on minulle enemmänkin ystävä. Rakas ystävä.
Harmittaa aivan hirveästi ja tunnen suuria omantunnontuskia koska luonnollisesti satutan miestäni näillä ajatuksilla.
Tiedän, että jos nyt lähden tästä suhteesta, kadun sitä vielä. En tule varmaan ikinä löytämään yhtä luotettavaa ja kilttiä miestä kuin hän.
Miksi sitä ei ole mihinkään tyytyväinen
Meillä on ollut todella suuria vaikeuksia miehen kanssa 7 vuoden aikana. Olemme olleet myös kerran jo asumuserossa.
Kumpikin olemme tehneet elämän varrella virheitä ja satuttaneet toisiamme, mutta nykyään sellaista ei ole enää tapahtunut.
tuntuu vain että rakkaus on sammunut. (Mies ei allekirjoita tätä).
Mies on kiltti, ihana, ystävällinen, rakastava, tekee kotityöt, hoitaa työnsä ja opiskelunsa kunnialla ja tämän kaiken lisäksi maailman paras isä.
Hän rakastaa minua (ainakin sanoo niin) mutta joku minun pääni sisällä mättää.
tuntuu, että mies on minulle enemmänkin ystävä. Rakas ystävä.
Harmittaa aivan hirveästi ja tunnen suuria omantunnontuskia koska luonnollisesti satutan miestäni näillä ajatuksilla.
Tiedän, että jos nyt lähden tästä suhteesta, kadun sitä vielä. En tule varmaan ikinä löytämään yhtä luotettavaa ja kilttiä miestä kuin hän.
Miksi sitä ei ole mihinkään tyytyväinen