jos et haluaisi jostain syystä enää pitää yhteyttä ystävääsi G.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Miten toimisit:
Kertoisitko että sinusta tuntuu että on viisainta olla pitämättä yhteyksiä ja myös syyn siihen miksi niin ajattelet, vai lakkaisitko vastaamasta puheluihin, tekstareihin ja sähköposteihin toivoen että toinen ymmärtäisi yskän?

Itse kyllä kertoisin miten asian laita on mieluummin kuin antaisin toisen ihmetellä miksi vastausta ei kuulu.

Sanoisin suoraan. Ilkeämpää pidemmän päälle vain lopettaa kaikki yhteydet ja toinen saattaa jäädä ihmettelemään asiaa ja vuosienkin kuluttua vielä miettiä että miksi välit katkesi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen sanonut suoraan ja sen jälkeen ollut vastaamatta viesteihin. Siltikin asiaan jäi epäselviä kohtia. Kuinka pitkästä ystävyydestä on kysymys?

no ei kauhean pitkästä, parisen vuotta kestäneestä ystävyydestä, siis mun kohdallani...ei vaan kuulukaan toisesta mitään, yhteydenottopyynnöistä huolimatta, alkaa jo huolestuttamaankin

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen sanonut suoraan ja sen jälkeen ollut vastaamatta viesteihin. Siltikin asiaan jäi epäselviä kohtia. Kuinka pitkästä ystävyydestä on kysymys?

no ei kauhean pitkästä, parisen vuotta kestäneestä ystävyydestä, siis mun kohdallani...ei vaan kuulukaan toisesta mitään, yhteydenottopyynnöistä huolimatta, alkaa jo huolestuttamaankin

Jotain muutosta on ilmeisesti tapahtunut. Jos mahdollista niin kävisin tapaamassa et pääsisin ainakin huolestani.

Yhteistyössä