Jos ette olisi ikinä nähneet biologista isoisäänne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
..mutta teillä olisi puhelinnumero ja osoite, ottaisitteko yhteyttä?

Eli siis isäni isä on lähtenyt isäni luota pois kun isä oli 3 vuotias, eikä ole olleet sen jälkeen yhteydessä toisiinsa, enkä toisin sanoen minäkään oo koskaan sitä nähnyt. Ja nyt mietiskelen uskaltaisinko ottaa yhteyttä? Halu on kova, mutta pelkään kai aukaisevani muiden vanhoja haavoja auki itsekkäistä syistä.. Miten te tekisitte? Antaisitteko vaan olla..? En tiedä syitä lähtöön, eikä siitä asiasta oikeestaan ole koskaan sen enempää puhuttu muutakun kerrottu nimi ja että näin on tapahtunut.

kirjeellä voisin ajatella ottaa yhteyttä että hänellä olisi aikaa sulatella, haluaako ottaa yhteyttä. Puhelimessa voi iskeä paniikki helposti ja läntäisi vaan luurin kiinni?????? Mutta vain jos oma isäni antaisi siihen luvan!

Minulla muuten sama tilanne, mutta ei mahdollisuutta ottaa yhteyttä. En tiedä äitini isästä edes nimeä, enkä ole varma tietääkö äitinikään, koska hän ei siitä ole koskaan suostunut puhumaan ja jo ollessani pieni, suutahti kun asiasta yritti kysellä.

[QUOTE="neiti etsivä";25231825]Etsisin osoitteen ja kävisin vakoilemassa millainen ihminen mahtaa olla kyseessä. En usko että voisin isäni elinaikana ottaa yhteyttä.[/QUOTE]

ja missä on kuulutettu että elät pidempään kuin isäsi?

[QUOTE="mama";25231918]ja missä on kuulutettu että elät pidempään kuin isäsi?[/QUOTE]

Täh? Olet sä napsinu jotain mitä ei ois pitänyt? Voi olla etten koskaan tapaisi iso-isääni mutten ainakaan olisi loukannut minulle tärkeää ihmistä.

Mieheni ei oo nähnyt äitiään 27 vuoteen. Äiti lähti miehen ollessa 3 vuotias. Nyt sitten n. kuukausi sitten miehelle oli yritetty soittaa oudosta numerosta ja sen jälkeen tuli tekstari jossa kyseltiin oletko poikani jne. Mies poisti tekstarin eikä vastannut.
Meillä on kolme pientä lasta ja oon miettinyt että haluavatko lapset tulevaisuudessa nähdä "mummonsa". ..

Yhteistyössä