Jos ette tienneet, kumpi on tulossa, niin minkälaisia vaatteita ostitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin aika neutraaleja värejä, keltainen, ruskea, valkoinen/beige yms. Aika poikamaisia kuitenkin, tai tuntuivat siltä kun tyttö tuli. Tosin luultavasti osa olisi näyttänyt pojan päällä tyttömäisiltä.
Ja tosi vaikeeta oli musta löytää neutraaleja vaatteita, kovin on sukupuoli sidonnaista jo pienestä pitäen.

Ostelin sellaisia neutraaleja, beigeä, ruskeaa, valkoista. Kun saimme ihanan pienen tytön, jäi ne kaikki pitämättä kun pääsin kauppaan osteleen tyttöjen ihanuuksia:) Seuraavalla kerralla olen viisas ja en osta mitään ennen kuin tiedän kumpi tulee!!

Alkuperäinen kirjoittaja Taurus:
Ostelin sellaisia neutraaleja, beigeä, ruskeaa, valkoista. Kun saimme ihanan pienen tytön, jäi ne kaikki pitämättä kun pääsin kauppaan osteleen tyttöjen ihanuuksia:) Seuraavalla kerralla olen viisas ja en osta mitään ennen kuin tiedän kumpi tulee!!

Siis ei voi olla totta...

Sinustako ne pinkit kimalleprinsessabodyt ovat kivoja ja vaaleanpunaiset strech-sammarit kukka-aplikaatioineen ihania...

Varuudella ei tiedetty kummastakaan. Molemmista oli ultran arviot, mutta en niihin uskaltanut täysin luottaa. Esikoista varten ostettiin valmiiksi pääasiassa neutraaleita vaatteita, pri hassua pojan vaatetta kun ultra oli pojasta varma ja sellainen sitten syntyikin. Seuraavalla kertaa ultra veikkasi tyttöä ja valmiina oli esikoisen jäljeltä noita neutraaleita ja pojan värisiä vaatteita. Pari mekkoa oli ostettu varmuudeksi, enemmän tyttömäisiä hepeneitä hommattiin vasta tytön synnyttyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mä en itseasiassa ostanu vaatteita ollenkaan. Ne äitiyspakkauksen vaatteet riitti mun mielestä. Ja kun ne mummot kumminkin hullaantu ostelemaan :D

Näin meilläkin. Ainut asia mitä ostettiin etukäteen olivat vaipat ja äidinmaidonkorvike sekä tuttipullot. Vaatteita ei ole itse pahemmin tarvinnut ostaa kuin vasta nyt, kun tyttö on 1v8kk, koska viime talvena kulki vielä äitiyspakkauksen toppapuvussa, mutta nyt oli ostettava isompi.

Yhteistyössä