Tiedätkö mikä vuodenaika olet (värianalyysiin liittyen)?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elisa"

Vieras
Jep, eli tiedätkö mikä olet?
Oletko päätellyt itse vai käynyt testissä?
Käytätkö pääasiassa oman vuodenaikasi värejä?

Itse olen syksy, itse olen sen päätellyt ihan kirjoista asiaan perehtymällä.
Ennen viihdyinkin hyvin noissa syksyn väreissä,
mut en tiedä mikä on, kun en tykkää niistä enää.
Harmittaa olla syksy...
Olen muuttunut sisäisesti talveksi ja haluaisin pukeutua talven väreihin.
Joo, ja tietty saan pukeutua, mut en oikein tied et sopiiko ne sit oikein.
Mut syksyllä on vaan tommosia likasia värejä... epistä... :D

Värianalyysi nyt | Kauneus & Terveys

Olen sinivihreä, sinistä enemmän. :) Mutta tekisi mieleni sanoa että tuo riippuu hyvin paljon mulla ympäristöstä: miehen suhteen olen hyvin suoraviivainen tyranni joskus, eli tulipunainen. Ystävien seurassa uskaltaa olla hilpeä ja spontaani keltainen, töissä on eduksi jos on vihreä...

Minä olen kevät, tosin kirkkaammat värit käyvät paremmin, kuin nuo mitä tuossa linkin kuvassa on. Kävin tyyli- ja meikkikurssilla, jossa sain tuon diagnoosin. Nuo vuodenajat voidaan vielä jaotella muistaakseni kirkkaisiin/viileisiin ja lämpimiin.

Minä taas pidän syksyn väreistä pidän kovasti, ja käytän myös niitä, sopii tai ei.. :/ Tärkeintä että itse on tyytyväinen.

Tuolla kurssilla, missä kävin, tuli muuten ilmi, että musta sopii todella harvoille suomalaisille. Eihän tämä varmaan mikään uutinen ole.... mutta muistaakseni ainoastaan talven väritykseen sopii musta. Ja niin monet kuitenkin vannovat mustan nimeen. Itsekin käytän kyllä mustaa, se on väri, joka sopii niin moneen tilanteeseen ja tapahtumaan. Ja helppo yhdistää muita värejä siihen. Valkoinen sama juttu, tosin luonnonvalkoinen on itselleni parempi kuin puhdas valkoinen.

Heh, meni nyt sekaisin tuon eilisen Tony Dunderfeltin temperamentti-väri- ketjun kanssa. :laugh:
Juu olen kesä, jotkut sanoo mua kevääksi.

Kesä kai, en ole käynyt missään testissä, mutta tiedän aika hyvin, mitkä värit minulle sopivat.

Minulle ei musta sovi, normaalivaatetuksessa minulta löytyykin vain muutamat mustat kengät. Muistan kun olin kerran takkia ostamassa ja myyjä kovasti tarjosi mustaa. Sanoin, ettei se ole minun värini, mutta kokeilin kuitenkin. Sen jälkeen sama takki löytyi ruskeana ja siinä vaiheessa, kun myyjä näki sen päälläni, hänkin totesi, että olen tosiaan oikeassa, ettei musta sovi minulle.

Muistaakseni se menee vähän niin, että kesä ja kevät liikkuvat samoissa piireissä ja talvi ja syksy samoissa. Voit siis pelkkää hiusväriä muuttamalla muuttua talvesta syksyksi. Tietysti kaikki hiusvärit ei sovi kaikille, mutta esimerkiksi kalpea kasvoinen luonnostaan tummatukkainen, voi näyttää todella hyvältä myös punaisessa tukassa ja on muuttunut näit talvesta syksyksi.

Mikä on siis hiusvärisi?

Olen kai itse talvi...tai jos en sitä ole, niin syksy.

[QUOTE="vieras";28948656]Muistaakseni se menee vähän niin, että kesä ja kevät liikkuvat samoissa piireissä ja talvi ja syksy samoissa. Voit siis pelkkää hiusväriä muuttamalla muuttua talvesta syksyksi. Tietysti kaikki hiusvärit ei sovi kaikille, mutta esimerkiksi kalpea kasvoinen luonnostaan tummatukkainen, voi näyttää todella hyvältä myös punaisessa tukassa ja on muuttunut näit talvesta syksyksi.

Mikä on siis hiusvärisi?

Olen kai itse talvi...tai jos en sitä ole, niin syksy.[/QUOTE]

Mulla on keskiruskeet hiukset ja "tummahko" ihonsävy. Mielestäni olen hyvin selkee syksy, vaikka ihan itse sen sanonkin.

Syksy ja kevät on lämpimiä värisävyjä ja kesä ja talvi kylmiä värisävyjä. On myös vähän erilainen siinä ei o vuodenaikoja ne on joillekin liian vaikeaa ne luulee tarkoittaa synttärit ja oikeasti mitkä värisävyt sopii. Lämmin kevyt ja vahva ja kylmä kevyt ja kylmä vahva.
Musta on aina muotia ja sopii kaiken kanssa sitä voi yhdistää itselle sopiviin värisävyihin. Se mitä väriä värisävyä on lähellä kasvoja vaikuttaa enemmän ja voi laittaa kaulalle huivin jonka värisävy sopii jos muut vaatteiden värisävyt ei o niin sopivia.
Kylmä talvi kylmä vahva oon itse sopii enemmän kylmät värisävyt. Itsetutkiskelua harrastan ja värijuttuja ja vaatejuttuja ja oon myös meikkien värisävyissä huomannut. Itselläni on myös siniset silmät ja oon nainen on ihan omanlainen näkökyky ja näen enemmän on enemmän fotoreseptoreita herkimmät auringonvalolle ja enemmän kartiosoluja ja on erittäin paljon mahdollista olla vielä enemmän lisää soluja ja olla tetrakromaattinen näkökyky ja näen vielä enemmän värisävyjä. On usein riidelty värisävyistä ja oon sanonut se on ihan eri sininen. Ja jos joku alkaa sanoa silmistä ja näkemisestä jotain ja heitellä jotain olkinukkeja on tiedevastainen.
♈Meri♈

Olen ilmeisesti syksy ja vaimo talvi.

Punaisen joku sävy kyllä pukee lähes kaikkia naisia.
1765336564827083.jpeg

Yhteistyössä