Jos hääkutsussa lukee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä tässä nyt on ongelma? Aloittaja sai kutsun, kieltäytyi kun ei saanut lapsia hoitoon, morsian korjasi että lapsetkin on tervetulleita. Ihmiset olivat ymmärtäneet kutsun väärin, tai hääpari oli muotoillut sen vähän huolimattomasti, hui kauhia ja maailmanloppu...

No kyllähän tästä ketjusta kävi ilmi, että tuli hyvää kertausta yhdelle jos toiselle, vaikka ap:n ongelma olikin jo ratkennut. Nih..

Alkuperäinen kirjoittaja hmph sentään;26474428:
No kyllähän tästä ketjusta kävi ilmi, että tuli hyvää kertausta yhdelle jos toiselle, vaikka ap:n ongelma olikin jo ratkennut. Nih..

Lähinnä ihme nillitystä koko ketju jostain kutsumuotoiluista.

[QUOTE="...";26474211] ja paras on kyllä tuo että vedetään herneet nenään jos ei lapsia kutsuta "ei me sitten tulla kun ei meidän niko-petterikään saa tulla"[/QUOTE]

Paras on se kun hääpari itse rajaa jollakin tapaa vieraat ja sitten nämä hirviömorsiamet
suuttuu itse omasta rajauksestaan
kun perhe iloittaa syyksi ettei pääse kun Nico-Petteriä ei saada mihinkään hoitoon :)
Tietenkään mikään lapsi nyt ei saa olla este hääkutsuun myöntävästi vastaamiseen,
laittakaa vaikka lapsi kaappiin,
niinkö ;)
Joillakin (kuten meillä)
on oikeasti ongelma saada lapsi hoitoon jos tulee kutsu lapsettomiin häihin ja minusta on myös hääparin kunnioittamista sekin kun ilmoitan että emme pääse lastenhoito ongelmien vuoksi,
vai pitäisikö sitten "keksiä" syy?
Jos hääpari itse rajaa vieraansa niin miksi vieraiden pitäsi valehdella se syy?

Kutsuin aikuiset häihini, ja tarkoitin sitä.

Enkä loukkaannu, jos joku kutsuttu ei pääse lapsenhoitoesteen vuoksi. Häät ovat pienet, ei ole pakko osallistua.

Uusimmat

Yhteistyössä