A
"arska"
Vieras
Kolmekymppinen kapinallinen? Ei se nuoruus takaisin tule vaikka kuinka kiukuttelisit ja potkisit seiniä. Sua ei voi ottaa vakavasti nyt kun luin tekstejäsi tästä ketjusta. Hyvää elämän jatkoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen NIIN samaa mieltä sun kanssa. (Viittaan siis ekaan postaukseen). Tuntuu että vauvoja puusketaan maailmaan täyttämään vanhempien odotuksia, haluja ja tarpeita. Ja unohdetaan että me ne lapset tehdään, meidän pitäisi uhrautua eikä jatkaa itsekeskeistä minäminäminä elämää.
Minusta taas aiemmin suhtauduttiin luontevammin lapsiin. Koskaan ihmiskunnan historiassa eivät vanhemmat ole panostaneet lapsiinsa aikaa, rahaa ja tunteita kuin nykyään, mutta mikään ei riitä. En ole ollenkaan vakuuttunut, että vaikkapa 1960-luvun lapset olisivat jotenkin traumatisoituneita siitä, että vanhemmilla oli heille vain vähäsen aikaa per päivä nykytilanteeseen verrattuna. Kamalaa hössötystä.
Siis vrs tuomitsee epäkelvoiksi äidit, jotka eivät imetä-no eikös joku polyamorian vastustajakin ole oikeutettu sanomaan, ettei hänestä sellaisen harrastaja sovi äidiksi? Vai eikö? Miksei?
Oletpa kiihtynyt turhanpäiväisistä asioista.
Hoida sinä se oma tonttisi, niin muut hoitavat omansa. Katsellaan sitten 50 vuoden päästä, miten kenenkin lapset voivat.
Minusta tälliaset äidit kuten beep, vrs ja muut vain pahentavat lasten oloja Suomessa, koska joku herkkä voi todella ottaa itseensä ja pahimmassa tapauksessa masentua joka taatusto vaikuttaa lapseen negatiivisesti. :/
Mä en pysty itse vertaamaan vauvan luontaista ravintoa ja seksuaalisia juttuja keskenään, joten en osaa kyllä sanoa.
Miksi muuten ette kommentoi blogiin? Teillä näyttäs olevan paljon sanottavaa, joten miksi ei sinne suoraan?
Miksi muuten ette kommentoi blogiin? Teillä näyttäs olevan paljon sanottavaa, joten miksi ei sinne suoraan?
Ihana. "Mua EI kiinnosta, ei ei ei eeeei kiiinnosta!!!" ja silti avasit ketjun ja jopa kommentoit. :heart:
Lähdetään nyt mökille, mutta palailen asiaan loppuviikosta. :wave:
Mä en pysty itse vertaamaan vauvan luontaista ravintoa ja seksuaalisia juttuja keskenään, joten en osaa kyllä sanoa.
Ei kai kaikkien tarvitse kirjoittaa samalla tavalla? Se kuulostaa erittäin ankealta jos on vain yhdenlainen malli joka on oikea ja joka kelpaa.
Minusta taas aiemmin suhtauduttiin luontevammin lapsiin. Koskaan ihmiskunnan historiassa eivät vanhemmat ole panostaneet lapsiinsa aikaa, rahaa ja tunteita kuin nykyään, mutta mikään ei riitä. En ole ollenkaan vakuuttunut, että vaikkapa 1960-luvun lapset olisivat jotenkin traumatisoituneita siitä, että vanhemmilla oli heille vain vähäsen aikaa per päivä nykytilanteeseen verrattuna. Kamalaa hössötystä.