Jos haluatte rikastua, niin nyt kannattaa ostaa pörssiosakkeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sattumoisin myyn osuuden kiinteistöstä piakkoin ja tulee ihan mukavasti irtonaista jotka aion sijoittaa sitten kun osakkeet on ehkä muutamien viikkojen päästä hyvinkin alhaalla.

Osaat siis aina ostaa pohjilta ja myydä huipulta.
👍
🤗
Upeasti on mennyt nämä uudet sijoitukset pörssiyhtiöihin tämän uuden tilini kautta (No**net)

Tarkistin juuri äsken niin siellä parhaimmat on liki 40 ja 30 % nousseet, heikoinkin yli 10 % pienestä viimeaikaisista laskusta huolimatta. Tietenkään en aio myydä nyt mitään vaan kyttään ja ostan lisää. Omat suositukset on kultakaivosyhtiöt joita on nyt minulla kaksi, pari kotimaistakin muun alan yhtiötä salkussa. Ainoa yllätys oli että puolustusalan yritys oli se heikoimmin kasvanut.

Onko sinulla ilmeisen kokeneena jotain hyviä vinkkejä kiitos?

🤗
Upeasti on mennyt nämä uudet sijoitukset pörssiyhtiöihin tämän uuden tilini kautta (No**net)

Tarkistin juuri äsken niin siellä parhaimmat on liki 40 ja 30 % nousseet, heikoinkin yli 10 % pienestä viimeaikaisista laskusta huolimatta. Tietenkään en aio myydä nyt mitään vaan kyttään ja ostan lisää. Omat suositukset on kultakaivosyhtiöt joita on nyt minulla kaksi, pari kotimaistakin muun alan yhtiötä salkussa. Ainoa yllätys oli että puolustusalan yritys oli se heikoimmin kasvanut.

Onko sinulla ilmeisen kokeneena jotain hyviä vinkkejä kiitos?
Mulla on 1000%, 500%, 100% nousseita salkussa ja yksi pahalle haiseva mätämuna.

Vinkki: osta dipistä eniten laskeneita.

Yhteistyössä