Jos ihmiset jaetaan tällä lailla neljään eri tyyppiin, niin mikä on se tyyppi joista pidät eniten/ihailet eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja colors
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sininen";25435218]Mikä sinisissä on vikana kun niin moni sanoo että ei voisi sietää?[/QUOTE]

Nyt tais selvitä miksei musta kovinkaan pidetä, oon meinaan aika lailla ton sinisen kaltanen.
Tai siis, ehkä niin että mua joko rakastetaan tai "inhotaan" :D

Oon varmaan eniten ton keltaisen kaltainen ja tuntuu tosiaan, että se on monille vähän liikaa...varsinkin puheliaisuus ja se, etten viihdy turhan kauan paikallani. Ihailen tavallaan eniten punaista, sitä päättäväisyyttä ja itsevarmuutta, hiljaisten ihmisten kanssa alkaa välillä ahdistaa kun ei yhtään tiedä mitä ajattelevat kun eivät sano yhtään mitään.

Kyllä, ite hötkyilee ja yrittää kaikin keinoin saada muutkin hötkyilemään. Ärgh.

Niin, mutta arvatkaapa kuinka pasiiviset ja hitaat ihmiset taas käyvät meidän "hötkyilijöiden" hermoille joilla muutenkin on usein äkkipikaiset luonteet. Minulla ainakin on usein tunne että haluaisin ravistella vähän eloa joihinkin ihmisiin (nämä ovat varmaankin niitä sinisiä ja vihreitä).

[QUOTE="vieras";25435362]Oon varmaan eniten ton keltaisen kaltainen ja tuntuu tosiaan, että se on monille vähän liikaa...varsinkin puheliaisuus ja se, etten viihdy turhan kauan paikallani. Ihailen tavallaan eniten punaista, sitä päättäväisyyttä ja itsevarmuutta, hiljaisten ihmisten kanssa alkaa välillä ahdistaa kun ei yhtään tiedä mitä ajattelevat kun eivät sano yhtään mitään.[/QUOTE]

Itsessäni on myös keltaista ja tunnistan juuri tuon. Puhun ja ärsyttää kun toinen ei puhu.

[QUOTE="Punainen";25435363]Niin, mutta arvatkaapa kuinka pasiiviset ja hitaat ihmiset taas käyvät meidän "hötkyilijöiden" hermoille joilla muutenkin on usein äkkipikaiset luonteet. Minulla ainakin on usein tunne että haluaisin ravistella vähän eloa joihinkin ihmisiin (nämä ovat varmaankin niitä sinisiä ja vihreitä).[/QUOTE]
Varmaankin, mutta siniset sekä vihreät antavat ihmisten olla sellaisia kuin ovat. kun taas ainakin punaiset yrittävät päällepäsmäröidä, minäminäminä ja se vasta rasittavaa onkin.

Itse olen sellainen että kun punainen astuu huoneeseen muutun vihreäksi. En jaksa/halua alkaa puhumaan kilpaa ihmisen kanssa joka ei huomioi muita.

Yhteistyössä