jos ja kun olet lihava!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mikä sua eniten kaivaa lihavissa?

luonteen heikkous,

Sillon kun BV oli hoikka niin haukku lihavia, nyt kun se ite on bostoni niin lihavat on ihania eikä niitä saa haukkua.

Mulla on aina ollut paino-ongelmia ja ne liittyy stressiin ja ehkä mä olen kasvanut pikkasen,koska ei mun mielestä saa hoikkiakaan haukkua vai olenko jossain hoikkia haukkunut :o

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Vaikka kuinka näkisit ostokseni (olen kasvissyöjä) en osta sipsejä, keksejä, karkkeja Ajattelet SILTI että mistähän tuo ämmä kilonsa saa, AHAA, varmaan tilaa pitsaa kotiin tms, Et sinä oikeasti VOI päälle päin nähdä kuka syö mitäkin, liikkuu mitenkin, sairastaa mitäkin jne.
Rasistininen mulkku olet, mutta ehkä siperia opettaa sinuakin tässä (kin) asiassa. Nuori bimpero olet aivan varmasti siitä ei epäilystä!

:laugh: :laugh: :laugh:

Motivaatio hukassa. Minun elämä ainakin on todella ihanaa nyt ja pelkään muutoksia. Pelkään jopa laihduttamisen tuomaa muutosta koska tunnen itseni niin hyvin että tiedän miten siinä tällaisella joko tai -ihmisellä käy. Ruoan tilalle tulee urheilu ja silloin ahdistaa jos yksi urheilukerta jää välistä. Pään sisällä ei ole mitään muuta ajatusta kuin laihduttaminen ja oman vartalon tiirailu. Se tila on oikeasti todella pelottava ja aiheuttaa minulla ainakin suunnatonta itsekkyyttä ja tekaistua luuloa omasta paremmuudesta. En halua miehelleni hirviövaimoa ja lapsilleni hirviöäitiä, siksi annan vielä itseni olla lihava ja nautin vaan elämästä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Koska olet kirjautunut niin voit muokata oma viestiäisi ja korjata kirjoitusvirheet.

Mä olen nyt laihduttamassa. Nykyinen miesystävä tapasi mut tällääsenä ylipainoisena ja jaksoi neljä vuotta odottaa, että mut saa. Tuotanko miehelle aivan totaalisen pettymyksen jos tästä nyt laihdun normaalipainoon?

Voi olla jos hän on rakastunut sinuun lihavana. Minäkin olen erästä kauempana auvaa odottanut jo yhtä kauan mutta nyt olen tainnut rakastua toiseen ja viisi vuotta nuorempaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ruoan tilalle tulee urheilu ja silloin ahdistaa jos yksi urheilukerta jää välistä. Pään sisällä ei ole mitään muuta ajatusta kuin laihduttaminen ja oman vartalon tiirailu.

Oho!

Onks sul muihinkin asioihin täntyyppistä? Aika joko-tai tosiaan.

Koska olet kirjautunut niin voit muokata oma viestiäisi ja korjata kirjoitusvirheet.

Mä olen nyt laihduttamassa. Nykyinen miesystävä tapasi mut tällääsenä ylipainoisena ja jaksoi neljä vuotta odottaa, että mut saa. Tuotanko miehelle aivan totaalisen pettymyksen jos tästä nyt laihdun normaalipainoon?

en nyt jaksa korjata, eiköhän siittä selvän saa.. et varmasti tuota, hän saa extraa siinä sivussa kun tiputat painoa =) ja onnea laihdutukseen :flower:

Niin mutta ainakin oon saanu todeta, että mun mies ei ole pinnallinen paska. Kaikkia kun ei niin haittaa lisääntyneet kilot, repsottavat karvat tms. Kun oikiasti voi rakastaa toista vaikka toiselta syöpä veisi toisen rinnan tai onnettomuus ruhjoisi kasvot. Rakkaus on sellaista.

Totta!

Joo, ja silmä tottuu katsomaan kokoja. Jos on aina ollut hoikka, perheenjäsenet on, kaverit on jne. näyttää joku 100 kg ihan järjettömän isolta. Mut sit kun on ollut pyöreiden ja lihavien ympäröimänä aina, sellanen 50 kg nainen näyttää lapselta.

Mä en kyl syö ruokaa valtavia määriä, enkä mättää suuhuni joka päivä jotain runsaskaloripitoista. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka ei oo nyt ihan reilassa joten on oikeastaan ihan sama syönkö vai en, paino on ollut 2-vuotta nyt ihan samassa kohtaa, eli ei laskua eikä nousua. Sen kyl voin sanoa, et persettäni en oo saanu hilattua lenkkipolulle, ehkä sitä sit jaksais ja olis voimia kun sais lääkityksen kohdilleen. Tänäänki on pitäny nukkua kahdet päiväunet.. äh.

Mä oon kyl ollut 10 kg ylipainoinen myös teini-iässä jolloin mulla ei tiedettävästi vielä ollut vajaatoimintaaa. Söin joka päivä 2 suklaapatukkaa, viikonloppuisin sipsit ja limpsat. Oliskohan se ollut lohturuokaa, koska tunne olevani tunnesyöjä. Ehkä jos ruuasta ei sais mielihyvää niin siitä olis helpomi luopua.

Mä kyl haluaisin laihtua, 15 kg ylipaino kun aiheuttaa mulle tällä hetkellä hirveän refluksin ja siitä olis erittäin kiva päästä eroon!

Mut.. oikeesti ei sitä ruokaa tarvi syödä hirveästi, riittää kun vuoden aikana energia määrät ylittyy. Nuorenakin mulla paino tuli vuosien aikana, ei viikkojen.

Joku laittoi tän linkin, niin esim. tämä nainen on musta ihan hyvän näköinen (paitsi ehkä toi keltanen tukka)

http://www.ladyshop.net/images/garterbelt_bra_x51041-51042b.jpg

Pitkään mietin mitä tähän voi sanoa kun olen reilusti ylipainoinen mutta sun tekstissäs ei ollut mitään mikä sopis muhun... Mä syön oikeasti terveellisesti ja vähän, aivan liian vähän itseasiassa. Ja olin pyöreä jo kun tapasin mieheni enkä ole antanut itseni repsahtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Joku laittoi tän linkin, niin esim. tämä nainen on musta ihan hyvän näköinen (paitsi ehkä toi keltanen tukka)

Kuvamanipulaatiota!!11

Sillä on meikkiä, ja tukka laitettu, ja karvat ei repsota. Se ei voi olla lihava/isä/läski/ylipainoinen/joku-muu-kuin-hoikka !11

Alkuperäinen kirjoittaja Outi:

Kuvamanipulaatiota!!11

Sillä on meikkiä, ja tukka laitettu, ja karvat ei repsota. Se ei voi olla lihava/isä/läski/ylipainoinen/joku-muu-kuin-hoikka !11

No isä nyt ei ainakaan. Huoh. Ihania typoja, mutta ignorakaa se osuus =)

Noh, miä lihosin lääkityksen takia 15 kiloo. En mätä naamaani mitään herkkuja tms, tosin pitsoihin oon koukussa.. Kerran viikossa pitää sellanen saada
Mies tietysti haluais mulle litteemmän mahan, mutta rakastaa uusia rintojani :D
Ja ei ole vaikuttanut seksiin millään lailla ;)

Ruoan tilalle tulee urheilu ja silloin ahdistaa jos yksi urheilukerta jää välistä. Pään sisällä ei ole mitään muuta ajatusta kuin laihduttaminen ja oman vartalon tiirailu.

Oho!

Ei, sehän on sairaus. Bulimiasta bedin kautta anorexiaan, valitse noista sitten se mukavin vaihtoehto kun sellaista ei ole :whistle:
Minun elämälle paras vaihtoehto on kun en laske kaloreita, mässään jos siltä tuntuu ja jätän syömättä jos on kiire tai ei huvita. Eli siis kieltäydyn miettimästä sitä mitä syön, se on jo ensimmäinen askel poispäin siitä koko elämän kestävästä oravanpyörästä, jossa aika moni ihminen on. Koko elämä mietitään että uskallanko syödä tämän lihomisen pelossa ja kun se sitten on syöty niin valtava morkkis seuraa.
Tunnen niitä hoikkia ihmisiä joiden elämän sisältö on urheilu ja syömisten seuraaminen eikä ole kovin rapeaa elämää kyllä minun näkövinkkelistä, itse en sellaista elämää halua. Minun elämän sisältö on lapset, mies, ystävät ja sukulaiset, koti ja onnellinen elämä, oma vartalo on tärkeysjärjestyksessä hyvinkin kaukana ja ainakin se on tuonut minulle onnen. Suosittelen lämpimästi kaikille :D

että haluan elämältä maljani täytenä. nautin hyvästä ruuasta hyvässä seurassa. minulla on liuta rakkaita ystäviä, joiden kanssa istumme iltaa, syömme, laulamme, nauramme, välillä itkemme ja ennenkaikkea olemme yhdessä kiireettä. kenelläkään ei tikitä kellokortti treeneihin yms. sellaisiin sinänsä ihan hyviin harrastuksiin (tosin meidän kohdalla kyl pitää paikkansa se, että mikä on pohkeessa, se on päästä pois - meillä kaikilla siis se on päässä eikä pohkeessa).

nytkin olemme monena iltana grillanneet auringonlaskussa rantakalliolla, saunoneet, taas syöneet, laulaneet ja nauttineet! en vaihtaisi tätä ikinä juoksulenkkeihin ja porkkanalounaisiin.

lyhyt ja iloinen elämä - siinä mun mottoni!

Täytyy kyllä kirjoittaa, että vaikka olen nyt 15 kg ylipainoinen. Niin ei se minun kohdallani ainakaan tarkoita sitä, ettenkö olisi onnellinen, pitäisi itsestäni tai että elämäni olisi jotenkin pilalla enkä voisi nauttia siitä. Harvassa on ne päivät kuukaudessa jolloin ketuttaa, tai kun vaatteet näyttää päällä kassialman vetimiltä, mut ei sekään ketutustila kestä kuin sen hetken.

Oho!

Ei, sehän on sairaus. Bulimiasta bedin kautta anorexiaan, valitse noista sitten se mukavin vaihtoehto kun sellaista ei ole :whistle:
Minun elämälle paras vaihtoehto on kun en laske kaloreita, mässään jos siltä tuntuu ja jätän syömättä jos on kiire tai ei huvita. Eli siis kieltäydyn miettimästä sitä mitä syön, se on jo ensimmäinen askel poispäin siitä koko elämän kestävästä oravanpyörästä, jossa aika moni ihminen on. Koko elämä mietitään että uskallanko syödä tämän lihomisen pelossa ja kun se sitten on syöty niin valtava morkkis seuraa.
Tunnen niitä hoikkia ihmisiä joiden elämän sisältö on urheilu ja syömisten seuraaminen eikä ole kovin rapeaa elämää kyllä minun näkövinkkelistä, itse en sellaista elämää halua. Minun elämän sisältö on lapset, mies, ystävät ja sukulaiset, koti ja onnellinen elämä, oma vartalo on tärkeysjärjestyksessä hyvinkin kaukana ja ainakin se on tuonut minulle onnen. Suosittelen lämpimästi kaikille :D

Mä haluaisin elää niin, että ei tarttisi miettiä koko aikaa ruokaa ja syömistä. Edes vähän aikaa. (Lapsella diabetes)

Oho!

Kunpa pystyisin minäkin :) Ehkä sitten kun olen saanut syömisen edes lähelle normaalia määrää päivässä...

niin miksi pitää mässätä illalla kaikkea naamaan, syödä pitsoja yms, tottakai joskus saa syyä mutta nämä jotka itse tunnen niin mättää vaan naamaansa kaikkea, ja ihmettelee paisumistaan,, vaikkei jaksaisi liikkua niin pelkällä ruokavalion muutoksella saa pudotettua painoa, mutta miksi ei haluta? ja sitten toinen asia on monia naisia jotka tekee näin. että, ollaan hoikkia, mennään naimisiin, ja sitten kun miehen on saanut koukuun niin pikkuhiljaa lihotaan, kuljetaan tukka sekasin, karvat rehottaa yms, miksi? eikö oo enää syytä huolehtia itsestänsä? ja sitten tullaan sanomaan että kyllä mies rakastaa minua tälläisenä! totta varmasti rakastaa, mutta seksuaalinen vetovoima varmasti vähenee yms, ja ohan se loukkas miestäkin kohtaan ettei huvita olla omaa kultaansa varten kaunis.. samoin jos ies päästää itsensä paisumaan, eikä välitä ulkonäöstänsä enää, niin on se naista kohtaan väärin,, joo paljon tekstia ja aika sekavaakin mutta koittakaa saaha selvää =)

Joo, sekava oli tekstisi, typerä ja yleistävä. Sulla ei varmaan ole miestä. Haluisitko ehkä olla kakkosnainen jollekin miesraukalle, jonka vaimo tykkää pullasta ja vieläpä syö sitä! Kyllä säkin vielä joskus onnen löydät. Sitä odotellessa, laihduta vaikka!

Yhteistyössä