Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ruoan tilalle tulee urheilu ja silloin ahdistaa jos yksi urheilukerta jää välistä. Pään sisällä ei ole mitään muuta ajatusta kuin laihduttaminen ja oman vartalon tiirailu.
Oho!
Onks sul muihinkin asioihin täntyyppistä? Aika joko-tai tosiaan.
Ei, sehän on sairaus. Bulimiasta bedin kautta anorexiaan, valitse noista sitten se mukavin vaihtoehto kun sellaista ei ole
Minun elämälle paras vaihtoehto on kun en laske kaloreita, mässään jos siltä tuntuu ja jätän syömättä jos on kiire tai ei huvita. Eli siis kieltäydyn miettimästä sitä mitä syön, se on jo ensimmäinen askel poispäin siitä koko elämän kestävästä oravanpyörästä, jossa aika moni ihminen on. Koko elämä mietitään että uskallanko syödä tämän lihomisen pelossa ja kun se sitten on syöty niin valtava morkkis seuraa.
Tunnen niitä hoikkia ihmisiä joiden elämän sisältö on urheilu ja syömisten seuraaminen eikä ole kovin rapeaa elämää kyllä minun näkövinkkelistä, itse en sellaista elämää halua. Minun elämän sisältö on lapset, mies, ystävät ja sukulaiset, koti ja onnellinen elämä, oma vartalo on tärkeysjärjestyksessä hyvinkin kaukana ja ainakin se on tuonut minulle onnen. Suosittelen lämpimästi kaikille