Jos jotkut on syntyny kultalusikka suussa niin mun lusikka on korkeintaan puusta veistetty.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
|O |O |O |O Vittusaatanaperkele!!!!Miks kaikki asiat menee aina päin hevon persettä??Aina!!!!! On kolme päivää siihen kun pitäs ilosesti rallatellen lähteä viettämään juhannusta luonnon rauhaan niin kenellä saatana särkee hammasta niin perkeleesti??!!! |O |O Vedetty paketti särkylääkettä,ei tunnu missään ja mun suuta ei saa kukaan terveeks ennen juhannusta :headwall: :headwall: Kyllä vituttaa niin rankalla kädellä että revin kohta nää pidennykset juurineen irti päästä :headwall:

onko sulla kirkasta kaapissa? jos on niin kastele vanu/paperi tollo sillä, änkee se siihen kipeen hampaan päälle ja anna olla tovin aikaa, ja kappas, siihen hampaaseen ei koske enää yhtään.
40% ainakin käy tähän hyvin. ite käytin giniä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
onko sulla kirkasta kaapissa? jos on niin kastele vanu/paperi tollo sillä, änkee se siihen kipeen hampaan päälle ja anna olla tovin aikaa, ja kappas, siihen hampaaseen ei koske enää yhtään.
40% ainakin käy tähän hyvin. ite käytin giniä.

Voinko mä tehä noin vaikka oon raskaana? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
|O |O |O |O Vittusaatanaperkele!!!!Miks kaikki asiat menee aina päin hevon persettä??Aina!!!!! On kolme päivää siihen kun pitäs ilosesti rallatellen lähteä viettämään juhannusta luonnon rauhaan niin kenellä saatana särkee hammasta niin perkeleesti??!!! |O |O Vedetty paketti särkylääkettä,ei tunnu missään ja mun suuta ei saa kukaan terveeks ennen juhannusta :headwall: :headwall: Kyllä vituttaa niin rankalla kädellä että revin kohta nää pidennykset juurineen irti päästä :headwall:

miks sitä ei saa hoidettua?Päivystyspotilaana...

Minä menin Kreikkaan vaan todetakseni että hammasta särkee ihan veeeeesti.Ei kun kauhea lääkekuuri päälle ja aika kuiva oli loma...
Otan osaa,tiedän tunteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:

Minä menin Kreikkaan vaan todetakseni että hammasta särkee ihan veeeeesti.Ei kun kauhea lääkekuuri päälle ja aika kuiva oli loma...

No onneks en oo menossa ku vaan Keski-Suomeen.Muuten olisin jo varmaan repinyt tukkani irti kokonaan,nyt on irronnu vaan puolet :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä sinä hammaslääkäriin ennen jussia pääset, jos on kovat kivut.

Pitää huomenna sitten soittaa ja raivota sinne luuriin ni josko nuo antas ajan.Mun suu on vailla totaalista remonttia muutenkin mutta jos nyt edes tuon säryn sais juhannuksen yli pois nin vois sitten mennä ihan ajan kanssa sinne kärsimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:

No onneks en oo menossa ku vaan Keski-Suomeen.Muuten olisin jo varmaan repinyt tukkani irti kokonaan,nyt on irronnu vaan puolet :headwall:

Heh...elämä on!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä sinä hammaslääkäriin ennen jussia pääset, jos on kovat kivut.

Pitää huomenna sitten soittaa ja raivota sinne luuriin ni josko nuo antas ajan.Mun suu on vailla totaalista remonttia muutenkin mutta jos nyt edes tuon säryn sais juhannuksen yli pois nin vois sitten mennä ihan ajan kanssa sinne kärsimään.

Juu, soitat vaan. Varsinkin kun pyhät tulossa, ni kyl pääset.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kannattaa tosiaan soittaa ja kysyä "kipupäivystys-aikaa". Hammassärky on syvältä. |O :snotty:

Joo ja mulla on särkeny hammasta viimeks..ööö.....viis vuotta sitten mutta sattupas just tässä juhannuksen alla taas helvetinmoinen kipu.Oikee viiden vuoden edestä särkee :headwall: :headwall: |O |O

mä käyn 2v välein hammaslekurissa,koskaan ei oo ollu hampaat kipeänä.Ukko taas piti pitkän tauon hammaslääkärikäynneistä... lopulta joutui kulkemaan siellä yhtenään ja sai tonnin laskun..

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mä käyn 2v välein hammaslekurissa,koskaan ei oo ollu hampaat kipeänä.Ukko taas piti pitkän tauon hammaslääkärikäynneistä... lopulta joutui kulkemaan siellä yhtenään ja sai tonnin laskun..

Joo no mulla ei taida riittää edes tuo tonni :ashamed: :headwall: Pelkään niin helvetistä sitä,typerää tiedän mutta minkäs teet ja sitten käy näin että menee vasta kun peli on jo menetetty :headwall:

Yhteistyössä