Jos katsoit eilen Teho-osaston niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja katoin mutta:
ei tullut tollasta mieleen. Ilmeisesti siis jossain mitä mä en katso ;) olisko joku uudempi teinisarja?

En katso teinisarjoja, olen kohta 36-v.

Okei, samoja ikiä ollaan. Ajattelin vain, kun mä katson melkein kaikenlaista hömppää enkä tunnistanut. Mut en tuota courtney Coxiakaan tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
ei tullut tollasta mieleen. Ilmeisesti siis jossain mitä mä en katso ;) olisko joku uudempi teinisarja?

Okei, samoja ikiä ollaan. Ajattelin vain, kun mä katson melkein kaikenlaista hömppää enkä tunnistanut. Mut en tuota courtney Coxiakaan tunne.

courtney cox on se frendien monika(sivu huomiona ot)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Siinä Courtney Coxin ohjelmassa, Dirt? Vai mikä se nyt oli? :whistle:

En ole katsonut tätäkään. No, pitäs varmaan googlettaa jos tietäs sen oikeen nimen. Mut eipähän tuo nyt niin mahdottoman tärkee asia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:

courtney cox on se frendien monika(sivu huomiona ot)

juu, juu. Sori epäselvä ilmaus. Coxin toki tiedän -vanhoista teinisarjoista ;9 mutta toi dirt ei ole tuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missä ihmeen ohjelmassa se pyssyn kanssa riehunut mies on näytellyt aiemmin? Oli vaan niin tutun näkönen, mutten keksi missä ollut aiemmin. Tietääkö kukaan?

Hädän hetkellä- ohjelmassa, niissä viimeisissä.

Yhteistyössä