V
vieras
Vieras
missä ihmeen ohjelmassa se pyssyn kanssa riehunut mies on näytellyt aiemmin? Oli vaan niin tutun näkönen, mutten keksi missä ollut aiemmin. Tietääkö kukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katoin mutta:ei tullut tollasta mieleen. Ilmeisesti siis jossain mitä mä en katsoolisko joku uudempi teinisarja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja katoin mutta:ei tullut tollasta mieleen. Ilmeisesti siis jossain mitä mä en katsoolisko joku uudempi teinisarja?
En katso teinisarjoja, olen kohta 36-v.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja katoin mutta:ei tullut tollasta mieleen. Ilmeisesti siis jossain mitä mä en katsoolisko joku uudempi teinisarja?
Okei, samoja ikiä ollaan. Ajattelin vain, kun mä katson melkein kaikenlaista hömppää enkä tunnistanut. Mut en tuota courtney Coxiakaan tunne.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Siinä Courtney Coxin ohjelmassa, Dirt? Vai mikä se nyt oli?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja katoin mutta:ei tullut tollasta mieleen. Ilmeisesti siis jossain mitä mä en katsoolisko joku uudempi teinisarja?
Okei, samoja ikiä ollaan. Ajattelin vain, kun mä katson melkein kaikenlaista hömppää enkä tunnistanut. Mut en tuota courtney Coxiakaan tunne.
courtney cox on se frendien monika(sivu huomiona ot)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä ihmeen ohjelmassa se pyssyn kanssa riehunut mies on näytellyt aiemmin? Oli vaan niin tutun näkönen, mutten keksi missä ollut aiemmin. Tietääkö kukaan?