Jos kaverinne valehtelisi olevansa raskaana,mitä ei kuitenkaan ole,suuttuisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just minä

Vieras
siis jos kävisi näin, kaverinne sanoisi olevansa raskaana (vain pilaillakseen/vitsaillekseen) sanoo, että joo eilen sain tietää ja laskettuaika on silloin ja silloin, sitten myöhemmin(päivän päästä) kuulet ettei se olekaan totta, hän vain siis höynäättääksen sanoisi noin,muka hänestä se olisi tosi vitsikästä, Niin ja kysymys siis kuuluu näin, että suuttuisitko?

Minulle siis kävi näin, kyseessä ei ole mikään kovin läheinen ystävä,mutta kaveri kuitenkin. Olen todella vihainen ja suuttunut, sama kuin hän olisi sanonut että joku on kuollut ja sitten myöhemmin et hähää uskoit se oli vitsi.

ja siis tapaukseen liittyy se, että tämä sattui opiskelupaikassa jossa vain minä ja toinen ei tienneet ettei se ole totta ja kolme muuta tiesivät ja nauroivat meille. Ehkä siinä tuli vain niin nöyryytetty olo kun toiselle onnea toivottaa ja toiset naureskelevat et hahhah.

Alkuperäinen kirjoittaja just minä:
ja siis tapaukseen liittyy se, että tämä sattui opiskelupaikassa jossa vain minä ja toinen ei tienneet ettei se ole totta ja kolme muuta tiesivät ja nauroivat meille. Ehkä siinä tuli vain niin nöyryytetty olo kun toiselle onnea toivottaa ja toiset naureskelevat et hahhah.

no olipas aika lapsellista "kaveriltas" :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no miksi ees sanoa tuommosta? :o tahalleenko se sen sano? tai jospa se luuli olevansa raskaana muttei sitte ollukkaan :/

se oli heidän mielestään vissiin niin vitsikästä, en tiedä, ihmettelin itsekin, että noin "isolla asialla" vitsaillaan. en tiedä mitä tyydytystä he tosta saivat.

En keksi mistä tosta pitäisi suuttua :o Mutta tylsä vitsiksi koko läppä . Vähän sama kuin sanoisi: " Minulla uudet sukset. Voitin ne arpajaisissa..." ja aprillia.. ei olekkaan!!
Huono läppä siis vaan:-D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja just minä:

no olipas aika lapsellista "kaveriltas" :/

just sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
En keksi mistä tosta pitäisi suuttua :o Mutta tylsä vitsiksi koko läppä . Vähän sama kuin sanoisi: " Minulla uudet sukset. Voitin ne arpajaisissa..." ja aprillia.. ei olekkaan!!

kai siitä, että hän valehteli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:

kai siitä, että hän valehteli.

No joo.. Mutta tuon tyylisiin "vitseihin" kuuluu "valehtelu". Ei se ole sama kuin valehtelisi loukatakseen toista. En itse harrasta moista.. öh usein.. mutta mun veli on oikea "vitsiniekka" karmeine mauttomine vitseineen.. Jotka usein ovat juuri tilannekomiikka huiputuksia.

Itse olen huijannut parhaalle kamulleni olevani lesbo joka on ihastunut häneen. Mulla motiivi oli saada hänen paha hikkansa loppumaan ja onnistuin. Hän järkyttyi aidosti. Hahahha! .. Öh ehkei sekään ollut kivasti tehty. Mutta lopulta hän oli kiitollinen aidosti!!

Mulle yks kaveri valehteli kanssa joskus olevansa raskaana, kertoi jopa käyneensä ultrassa ja pyysi äitiysvaatteita lainaksi. Myöhemmin kuitenkin selvisi että keksi koko jutun (väitti vielä saaneensa keskenmenon). Oli muutenkin kova keksimään satuja, joten tämä oli mulle "viimeinen naula arkkuun". En jaksa enää kaveerata sellaisen kanssa, jonka jokaista sanomista joudun epäilemään...

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
no en suuttuis,mutta ihmettelisin kovasti. jos vitsinä tuollaista heittää niin se korjataan samantein..varsinkin jos rupee kaveri jo innostuun..

peesi tähän. Voihan olla että kyseinen henkilö viljelee muutenkin tälläistä, joten silloin se on vain tottumiskysymys.

Uusimmat

Yhteistyössä