Jos kaverisi potisi kamalaa vauvakuumetta, menisitkö käymään 3-viikkoisen vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan...

Vieras
Tai jos itse potisit, haluaisitko että kaverisi tulisi käymään 3-viikkoisen vauvan kanssa? Vai kokisitko sen kiusana?

Kaveri potee vauvakuumetta, halusi ehdottomasti nähdä meidän vauvan, mutta sanoi kuitenkin että näkeminen voisi pahentaa vauvakuumetta. Heillä on lapsiluku täynnä ja sanoi että yrittää ajatella järjellä. Heidän kuopus täyttää kohta vuoden ja kaveri sanoi että on kamalan haikea olo.

mie poden kroonista vauvakuumetta ja silti haluan nähä kaverien vauvoja ja pidellä sylissä. eli ei haittaa ollenkaan.

mutta, jos tilanne ois se, että kaverini potisi vauvakuumetta ja olisi tahtomattaan lapseton (esim. olisi ongelmia raskautua tai mies ei haluaisi lasta) niin sitten en kyllä lähtis tyrkylle 3-viikkosen vauvan kanssa vaan esittäisin avoimen kutsun tulla kylään ihan sillon kun ite haluaa.

Ihan hirveä vauvakuume...mutta mutta kyllä mä niin mielelläni haistelen tuoretta tapausta ja pitelen ja mitä vaan. Voih, onneksi oma on jo matkalla kun tuo esikoinen on jo iso taapero :D

Voi hyvänen aika, vauva olisi minun. Jos minä liikun, vauva liikkuu todennäköisesti mukana.
Ei sitä voi piilotella ja kasvattaa isoksi ennekuin ystäväni sen näkee.

:D

Silloin taas kun mulla oli hillitön vauvakuume, en kokenut kiusanteoksi toisten vauvojen näkemistä tai herraparatkoon meille kotiin tuomista.

Soita kaverille ja sano, että tulee käymään teillä, jos haluaa. Hän saa sitten itse päättää haluaako tulla katsomaan vauvaa vai ei.

Kuulostaa oudolta, että vauvakuumeista pitää jotenkin "suojella" vauvoilta. Mutta en sen enempää asiasta tiedä, joten olenpa hiljaa.

eikö sellainen pieni vie sen vauvakuumeen pois? Näin ainakin itselläni. Ajatus on kiva, mutta kun näkee sen kaiken työmäärän taas niin laantuu kuume äkkiä.