Jos kerran miehen velvollisuus on maksaa, niin mitä se sillä ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Viitaten tähän ketjuun:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1517450

Pitääkö naisen antaa pimperoa kerran kuussa, päivässä, viikossa? Siivota koti? tehdä ruokaa? mitä kuuluu naisen velvollisuuksiin, kun miehen pitää elättää?
 
Jos sen tuollein ajattelisi että mies elättää ja nainen antaa pillua niin kaikkein edullisimmaksi tulisi viettää iloista poikamieselämää ja käydä vaikkapa huorissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos sen tuollein ajattelisi että mies elättää ja nainen antaa pillua niin kaikkein edullisimmaksi tulisi viettää iloista poikamieselämää ja käydä vaikkapa huorissa.

enpä oikein usko.. aika kalliiksi tulisi käydä huorissa esim. päivittäin.Ja jossain pitäisi kuitenkin asua ja jotain syödä eli ne tulisi maksettavaksi oli naista tai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
enpä oikein usko.. aika kalliiksi tulisi käydä huorissa esim. päivittäin.Ja jossain pitäisi kuitenkin asua ja jotain syödä eli ne tulisi maksettavaksi oli naista tai ei.

Mitä on tätä palstaa lueskellut ja kavereiden juttuja kuunnellut niin ihan jokaisessa perheessä ei naida päivittäin tai edes viikoittain. Ja asunto voisi olla puolet pienempi yksinään samoin ruokaan menisi puolet vähemmän. Ja eihän sitä huorissa tarvitsisi aina käydä, kyllä halukkaita yksinhuoltajia varmasti aina silloin tällöin löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos sen tuollein ajattelisi että mies elättää ja nainen antaa pillua niin kaikkein edullisimmaksi tulisi viettää iloista poikamieselämää ja käydä vaikkapa huorissa.

enpä oikein usko.. aika kalliiksi tulisi käydä huorissa esim. päivittäin.Ja jossain pitäisi kuitenkin asua ja jotain syödä eli ne tulisi maksettavaksi oli naista tai ei.

Saisi kuitenkin aina valita naisen, eikä sitä tarvitsisi kuunnela ja katella alvariinsa.

 
Mä olen samaa mieltä Timpan kanssa! Poikamiesboxin etuisuuksiin kuuluu myös täydellinen itsemääräämisoikus, ei ole akkaa naputtamassa joka-asiasta tai sisustamassa asuntoa. Vaimosta riippuen sellaisen elättäminen voi tulla todella kalliksi, kaikille ei riitä pelkkä ruoka ja kahdesti vuodessa vaateostoksille. Lisäksi vaimon myötä tulee usein lapsia jotka on jo melkoinen menoerä.

Eli kun säästää kaikki nämä kulut mitä vaimoon ja perheeseen menee niin niillä rahoilla sitä jo elelee ihan mukavasti yksikseen ja hankkii nämä tarvitsemansa palvelut maksullisina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja avovaimo:
Mä olen samaa mieltä Timpan kanssa! Poikamiesboxin etuisuuksiin kuuluu myös täydellinen itsemääräämisoikus, ei ole akkaa naputtamassa joka-asiasta tai sisustamassa asuntoa. Vaimosta riippuen sellaisen elättäminen voi tulla todella kalliksi, kaikille ei riitä pelkkä ruoka ja kahdesti vuodessa vaateostoksille. Lisäksi vaimon myötä tulee usein lapsia jotka on jo melkoinen menoerä.

Eli kun säästää kaikki nämä kulut mitä vaimoon ja perheeseen menee niin niillä rahoilla sitä jo elelee ihan mukavasti yksikseen ja hankkii nämä tarvitsemansa palvelut maksullisina.

On pari onnellista tuttua poikamiestä jotka elelevät mukavaa ja iloista poikamieselämää ja käyvät vielä pari kertaa vuodessa kuukauden reissussa Thaimaassa. Ei ukkomiehellä ole sellaiseen varaa.
 

Yhteistyössä