Jos kirjoittaisit kirjan omasta elämästäsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Buddhaa valaistuneempi. B)

Vitsi se olisi loisto; voisin kököttää hassussa mietiskelyasennossa -vatsa valuen- bikineissä etukannessa.

(kuka haluaa kustantaa? :p )

MIE! millon teet? tuleepi bestselleri, ihan jo pelkästään kannen vuoksi :D

niin, unohin siis tyystin vastata kysymykseen... miun omaelämäkerta ois nimeltään: mie ja kymmenen sivupersoonaa tai mie ja muut (pässit)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
:laugh: :laugh: :laugh: No nimestähän se kirjan kirjoittaminen aloitetaankin. Ei hyvää päivää :laugh:

Mä aloittaisin.

Ja -lyödäänkö vetoa?- minun kirjani lukisi useampi kuin sinun. :xmas:

Paljosta?

Päätä sä se.

Koska mä päätän, että kirjoittamiseen on aikaa ainakin kymmenen vuotta. :whistle:

oli synkkä ja myrskyinen perjantai aamu. sumu nousi läheiseltä pellolta peittäen kaiken harmaaseen, kosteaan kaapuun. hitaasti joukko tummia hahmoja piirtyi usvaa vasten. Raskain askelin hahmot lähestyivät aidattua aluetta pellon reunalla. vain variksen tuskainen rääkäisy rikkoin hyytävän hiljaisuuden. Alkoi tihuttaa viiltävää räntää kuin veitsiä suoraan taivaasta...hahmot olivat jo melkein aitauksen vierellä.....apua, kotiäidit olivat saapuneet puistoon.

Alkuperäinen kirjoittaja raakel:
oli synkkä ja myrskyinen perjantai aamu. sumu nousi läheiseltä pellolta peittäen kaiken harmaaseen, kosteaan kaapuun. hitaasti joukko tummia hahmoja piirtyi usvaa vasten. Raskain askelin hahmot lähestyivät aidattua aluetta pellon reunalla. vain variksen tuskainen rääkäisy rikkoin hyytävän hiljaisuuden. Alkoi tihuttaa viiltävää räntää kuin veitsiä suoraan taivaasta...hahmot olivat jo melkein aitauksen vierellä.....apua, kotiäidit olivat saapuneet puistoon.

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä