Jos koko perheelle on osoittettu sijoituspaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedon halu kovana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä ole ennen kuullut koko perheen sijoituspaikasta. Mutta kyllä kannattaa mennä, kun kerran lastensuojelu käskee. On niillä syynsä tuollasta haluta. Hankaloittaa ja mutkistaa vain asioita, jos ei tottele. Ja menemisestä voi olla hyötyä teille itsellenne.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedon halu kovana:
niin mitä se meinaa?? entäs jos ei mene sinne tai toinen kieltäytyy menemästä? Kyse on kuitenkin lastensuojelu asiasta.

Miksi perhe tarvitsisi sijoituspaikkaa? ja minkän tähden? en ymmärrä, kertokaa joku

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
niin mitä se meinaa?? entäs jos ei mene sinne tai toinen kieltäytyy menemästä? Kyse on kuitenkin lastensuojelu asiasta.

Miksi perhe tarvitsisi sijoituspaikkaa? ja minkän tähden? en ymmärrä, kertokaa joku

onhan niitä joitain perhekuntoutuskoteja ( onkohan oikea nimitys). Ja tottakai voi koko perhe tarvita apua jos on ongelmia ja yritetään auttaa nimenomaan perheenä. ja suosittelisin ilman muuta menemään.

onko teijän perheellä, huume. alkoholi, väkivaltaa .. vai mikä ongelma kun sijoitusta ehdotettiin

No minä sanoisin tästä asiasta että ei kai mikään pakko ole.
Omalla kohdallani olen pyytänyt mahdollisuutta päästä perhekuntoutukseen kun haluaisin syvällistä hoitoa masennukseeni ja pojan mukaani. Yksin kun en halua lähteä mihinkään hoitoon, en kestäisi olla ilman lasta missään.

Pitänee nostaa hattua että meidän perheessä kaikki hyvin,niin terveydellisesti että rahallisesti.Me voidaan kaikki hyvin ei mtään ongelmaa missään.saa olla onnellinen kun ei ole noita murheita kuten täällä saa päivästä toiseen lukea.Ollaan onnekkaita.Halaus ap ei ollut tarkoitukseni mitään.Huomaan vain olevani niin onnekas niin myös perheeni.Voimia ap

Yhteistyössä