Kun Kelasta tuli eilen paperi, koska opintotuki nousee ja siinä luki, että eka opintotuki maksetaan syyskuussa. Ja että puolen kuun opintotuki elokuulta takautuvasti syyskuussa.
Mutta mulla siis alkaa koulu jo 6.8 joten kyllä siinä on lähes koko elokuu koulua. Ja mä muistaisin saaneeni aina ennenkin elokuussa ekan tuen. Pyhällä hengelläkö pitäisi elää koko elokuu? :kieh: :kieh:
Mutta mulla siis alkaa koulu jo 6.8 joten kyllä siinä on lähes koko elokuu koulua. Ja mä muistaisin saaneeni aina ennenkin elokuussa ekan tuen. Pyhällä hengelläkö pitäisi elää koko elokuu? :kieh: :kieh: