Jos kuulisit miehesi puhuneen sinusta p**kaa?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hän

Vieras
....miten suhtautuisit / reagoisit??
Jos siis vahingossa kuulet miehesi puhuvan sinusta kaverilleen.. ei nimittelyä jne, mutta sellasta läyhäämistä et "se on sellane tälläne, ärsyttää jnejnejne"... mitä varmaan jokainen nainenkin omasta ukostaa silloin tällöin valittaa ystävälleen..

Mutta jos tosiaan sattuisit kuulemaan, miten reagoisit??

No kyllä mua kirpasis, ihan ensimmäinen reaktio olis tietty suuttumus, mutta sitten taas toisaalta, sitähän mä itekin teen aika ajoin, nillitän ukosta jollekin kaverille... Eli varmaan sähähtäisin mutta leppyisin suht nopeaan..

• Tykkää
Reactions: Target
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23851297:
No ilmaisisin kuulleeni sen ja suuttuisin ikihyviksi. Jos musta ei tykkää, mun kanssa ei ole pakko olla.

Mut eikö kaikki joskus ystävällee omastakin miehestä valita?? vai ollaanko me minun kavereiden kanssa ainoita?? ei se tarkota etten tykkäis ja rakastais...

Eiköhän jokainen ole välillä tympiintynyt puolisoonsa, vaikka tätä rakastaisikin. Käsi sydämelle, moniko nainen on valittanut miehestään ystävättärelleen? Onko se yhtä tuomittavaa?

No eikös se ole aika normaalia, äijä porukassa purkaa tuntojaan. Varsinkin jos ei kerta hauku. En tiedä muista, mutta kyllä minä ainakin useinkin puhun miehestäni ystävilleni ja he omistaan minulle. Ja sitten puuskahdetaan, että "MIEHET".. Ja naureskellaan päälle.

Ehkä me sitten ollaan outoja.

loukkaantuisin ihan hirveesti. koska mä en oo mitenkään kamala ihminen,ainoo vika mikä mussa on niin se että viihdyn usein omien kamujenkanssa. en räpätä jne. toki jos haluaa purkaa sydäntään muille tuosta asiasta ni ok, mutta ensin sen pitää puhua siittä mulle.

mä en ole koskaan haukkunu miestäni kavereilleni. sanonu korkeintaan että se on tylsä. tarkoittaen sitä kun ei halua baariin :) ja sehän on vaa positiivista,kun ei halua siellä heilua. mutta se ei saa estää silti sitä että mä haluan siellä käydä.

• Tykkää
Reactions: karma
No järkyttyisin. Ei ole ollenkaan läyhääjätyyppiä tuo mun mies. Ja vaikka olisikin, niin minusta on ihan turha läyhätä kenellekään.

Jos siihen läyhäämiseen on tarvetta, niin parempi varmaan olisi sanoa suoraan, että eiköhän tämä ollut tässä! Kyllä tuollainen käytös kertoo isommista ongelmista ja tunteitakin sietää epäillä. Pienistä vajaavaisuuksista tuskin kukaan läyhää, jos toista ihmistä rakastaa (esim vino nenä tai vessanpöntön kannen aukijättäminen).

Semmoinen pieni vitsailu tai hyväntahtoinen moittiminen ei mielestäni ole ollenkaan sama asia kuin suoranainen läyhääminen. Läyhäämisellä itse käsitän ainakin ihan kunnollista motkottamista ja valittamista.

Viimeksi muokattu:
No kyllä mua kirpasis, ihan ensimmäinen reaktio olis tietty suuttumus, mutta sitten taas toisaalta, sitähän mä itekin teen aika ajoin, nillitän ukosta jollekin kaverille... Eli varmaan sähähtäisin mutta leppyisin suht nopeaan..

Juurikin näin... se vaan kun satuin kuulemaan ni tuntu nimittäin tosi pahalta.. vaikka itsekin läyhään miehestä...
Oon tässä sunnuntaista asti yrittäny mököttää, aika huonolla tuloksella tosin :P ihan periaatteesta vissiin..

Alkuperäinen kirjoittaja hän;23851310:
Mut eikö kaikki joskus ystävällee omastakin miehestä valita?? vai ollaanko me minun kavereiden kanssa ainoita?? ei se tarkota etten tykkäis ja rakastais...

Ei todellakaan valita! Parisuhdeongelmat on selvitettävä puolison kanssa, eikä niistä kuulu avautua kaverille. Tai jos asiat on niin huonosti, ettei puolisolle voi puhua, kannattaa erota. On tosi epäreilua valittaa puolisosta kaverille.

No järkyttyisin. Ei ole ollenkaan läyhääjätyyppiä tuo mun mies. Ja vaikka olisikin, niin minusta on ihan turha läyhätä kenellekään.

Jos siihen läyhäämiseen on tarvetta, niin parempi varmaan olisi sanoa suoraan, että eiköhän tämä ollut tässä! Kyllä tuollainen käytös kertoo isommista ongelmista ja tunteitakin sietää epäillä. Pienistä vajaavaisuuksista tuskin kukaan läyhää, jos toista ihmistä rakastaa (esim vino nenä tai vessanpöntön kannen aukijättäminen)

ihan oikeestiko???

mun kaverit kyllä haukkuu pahastikkin ukkojaan mulle ja muille. ystäväni kysyikin joskus että miksen mä koskaan hauku miestäni,että eikö se tee mitää kamalaa ikinä. no ei tee, jos tekis ni siittä puhuttas kotona. toki sitten kun/jos jotain ahdistavaa ongelmaa tuis niin purkaisin sydäntäni luotettavalle ystävälle.

• Tykkää
Reactions: karma
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23851342:
Ei todellakaan valita! Parisuhdeongelmat on selvitettävä puolison kanssa, eikä niistä kuulu avautua kaverille. Tai jos asiat on niin huonosti, ettei puolisolle voi puhua, kannattaa erota. On tosi epäreilua valittaa puolisosta kaverille.

No eihän sulla edes ole niitä kavereita kelle valittaa... ;)

Suuttuisin ainakin ensimmäisenä,sitten varmaan sanoisin miehelle,että jos on jotain sanomista miusta,niin sanoo suoraan miulle eikä valita tai puhu paskaa muille.
Onneksi mies ei puhu paskaa miusta miun selän takana.
Jos joskus sattuu toinen ärsyttämään,niin voidaan molemmin puolin rehellisti sannoo,että ny vähän ärsytät.
Meillä ei kumpikaan hauku puolisoa kavereille tai ystäville.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hän;23851350:
ihan oikeestiko???

Kyllä!

Lisäsin tuohon äsken vielä

"Semmoinen pieni vitsailu tai hyväntahtoinen moittiminen ei mielestäni ole ollenkaan sama asia kuin suoranainen läyhääminen. Läyhäämisellä itse käsitän ainakin ihan kunnollista motkottamista ja valittamista."

Voin ihan rehellisesti sanoa, että meillä ei läyhätä kavereille. Toisilleen voidaan suoraan sanoa, jos ongelma tulee vastaan, mutta hittoako se auttaa jos pitää ulkopuolisille kaikesta raportoida? No jos on paska mies ja paska parisuhde niin sitten varmaan läyhäisin. Toisaalta myös lähtisin suhteesta.

Mulla ei ainakaan ole mitään läyhättävää tosta miehestä.

[QUOTE="vieras";23851361]No eihän sulla edes ole niitä kavereita kelle valittaa... ;)[/QUOTE]
Ahaa, ottaako sua jotenkin mun mielipide päähän, kun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin? Mä oon lojaali mun puolisolle, se on mun paras ystävä.

Luulin tosiaan että suurin osa naisista purkaa tuntojaa omasta ukostaan ystäville :o ...ja kai ne miehetkin niin tekee... jos on vakavammista asioista kyse niin ne puidaan kotona mut jos välillä toinen ärsyttää niin eikö oo normaalia purkaa se ystävälle??? miehen tai naisen.

Mua ärsyttää lähinnä se, että tiedän ihan satavarmasti mun miehen valittavan musta kavereilleen mutta mies ei sitä myönnä.

Esim. Näin kerran viestin jossa miehen kaveri kysyi "ootko saanu jo p*llua". Mies siis näytti viestiä mulle ennen ku oli itsekään lukenu ja säikähti itseki ku siinä luki niin. Mies meni vaikeaksi. Yritti selittää että kaveruksilla on noin tapana kysellä. En hetkeäkään suostu uskomaan että on normaalia kysellä tollasta avioliitossa elävältä tyypiltä.

Meillä oli ollut hiljaista seksin saralla sillon. Mies ei edelleenkään myönnä että on siitä kavereilleen puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23851369:
Ahaa, ottaako sua jotenkin mun mielipide päähän, kun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin? Mä oon lojaali mun puolisolle, se on mun paras ystävä.

Ei, ei ota. Ihmettelen vaan, että miten sä sitten edes voit vastata noin, kun todellisuudessa se ei edes onnistuisi.
Tämä tässä nettimaailmassa on niin hauskaa, osa totuudesta jää aina hämärään.

kylläpäs teillä on "täydelliset" parisuhteet! ja kyllä minä ainaki olen silloin tällöin puhunu ilkeästi ystävälle miehen tekemisistä, ei se tarkoita, etteikö siitä samasta aiheesta oltais puhuttu MYÖS kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja hän;23851334:
Juurikin näin... se vaan kun satuin kuulemaan ni tuntu nimittäin tosi pahalta.. vaikka itsekin läyhään miehestä...
Oon tässä sunnuntaista asti yrittäny mököttää, aika huonolla tuloksella tosin :P ihan periaatteesta vissiin..

Mun mielestä ihan inhimillistä loukkaantua. Mutta varmaan kannattaisi jutella tosta asiasta ja myöntää myös se tosiasia että itsekin samaan joskus lankeaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23851342:

Idealistista. Kaunis ajatus toki, mutta niin idealistista. Jossain avioliiton akselilla välillä "täydellinen kiiltokuvaliitto" - "ero" on myös se kavereille valittaminen. Ei olisi ketään kohtaan oikein, että heti ensimmäisessä kohdassa, jossa menee vähän yli, lähdettäisiin suhteesta kävelemään. Epäreilua sekä sitä puolisoa kohtaan, että mahdollisia lapsia kohtaan. Pienempi paha, nimittäin, vaikkei hyviin tapoihin kuulukaan.

Mitä te ihmiset oikeasti käsitätte tuolla läyhäämisellä? Oikeastiko haukutte miehiänne (tai naisianne) kavereillenne? Ihan siis ärsyyntyneenä ja annatte tulla oikein olan takaa?

Ei tulisi mieleenikään. Voin kertoa aiheesta puhuttaessa, että mikä on negatiivista, mutta koskaan en pahaa sanaa ole hänestä sanonut. Kritiikin puiminen on ihan eri asia kuin läyhääminen. Parhaalle kaverille voin sanoa, että "Joo, sen tunti on usein kaks tai kolme" mutta ihan vaan hyvillä mielin, en vihaisena tai suivaantuneena.

Yhteistyössä