V
vieras
Vieras
Kun olen ollut paljon baareissa nuorena ja bassoäänethän siellä on aika voimakkaita. Nyt on matalat äänet tosi vaikeita kuulla. Korkeat äänet ja heinäsirkat kuulen vaivatta. Mutta toisaalta nyt kun kuuntelee joka päivä muutaman lapsen kimeään itkua/puhettta ja huutoa, niin nämä korkeat äänet myös koskee korviin. Onkohan mitä tehtävissä?
Onkos se niin että vanhuksilla yleensä heikkenee korkeiden äänien kuulu ja vasta sitten matalat? Miksi minulla on matalat äänet heikennet?
Pitäisköhän mun mennä oikein korvalääkäriin? Terkkarin kuulotestissä kuulin normaalisti kaikki. Mutta mieheni kuule paljon kaikkia matalia ääniä (esim naapurista juoksuaskelten töminää, puhetta) mitä minä en kuule.
Onkos se niin että vanhuksilla yleensä heikkenee korkeiden äänien kuulu ja vasta sitten matalat? Miksi minulla on matalat äänet heikennet?
Pitäisköhän mun mennä oikein korvalääkäriin? Terkkarin kuulotestissä kuulin normaalisti kaikki. Mutta mieheni kuule paljon kaikkia matalia ääniä (esim naapurista juoksuaskelten töminää, puhetta) mitä minä en kuule.