jos lapsella lämpöä 37,2 pepusta mitattuna niin veisitkö tarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
ollut siis viikonlopun kuumeessa eilen oli 37 lämpö ja nyt enenn nukkumaan menoa oli 37,2
mulla olis huomenna töitä ja silloin pitäis yöksi tarhaan viedä tuo jätkä... mutta kannattaako... nuhaa on ja yskää pikkasen... lääkärissä käyty ja normi flunssaa oli.. antoi saikkua eilisen ja tän päivän...

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eihän tuo kuumetta ole. 37.5 kainalosta on mulle annettu ohjeeksi päivähoitoa ajatellen.

jos sä kainalosta mittaat lapselta 37,5 niin kyllä se on jo lämpöä eikä lapsesi paikka ole pk. Vai laittaisitko tuollaisen lapsen -10 asteeseen ulos leikkimään tunniksi !!!!!!!!!!!!!!

ja jos sä pepusta mittaat 37,2 niin hoitoon vaan ? jos kunto muuten sallii, koska pepusta mitattuna normaalistikin lukema on vähän kohollaan kuin kainalosta mitattuna!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eihän tuo kuumetta ole. 37.5 kainalosta on mulle annettu ohjeeksi päivähoitoa ajatellen.

jos sä kainalosta mittaat lapselta 37,5 niin kyllä se on jo lämpöä eikä lapsesi paikka ole pk. Vai laittaisitko tuollaisen lapsen -10 asteeseen ulos leikkimään tunniksi !!!!!!!!!!!!!!

ja jos sä pepusta mittaat 37,2 niin hoitoon vaan ? jos kunto muuten sallii, koska pepusta mitattuna normaalistikin lukema on vähän kohollaan kuin kainalosta mitattuna!

Ei mulla ole pk-ikäisiä lapsia enää. Astmainen lapseni jäi jo aivastuksesta kotiin, toinen taas ei koskaan ole kipeänä. Kerroin vain, minkä ohjeen olen paikallisesta päivähoitopaikasta saanut.

Joo, siis pepusta mitattuna lämpö on n. 0.5 astetta suurempi kuin kainalosta. Kainalosta mitattuna lämpö pitäisi olla alle 37, eli pepusta kaikki alle 37.5 on normilämpöä..

Yhteistyössä