Jos lapsenne???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
periaatteessa jos ei ny ihan vastasyntyneestä puhuta, niin raitis ilma voisi olla ihan hyväksikin, kunhan lapsi ei ole liian lämpimästi puettu(nostaa lisää lämpöä ), sama kai se nukkuuko sisällä vai ulkona, nuhaisen ja yskäisen on helpompikin varmasti hengittää viileätä ilmaa. toki olisin itse koko ajan vaunujen lähettyvillä että kuulisin jos lapsella jokin hätä

Kyllä meillä kuumeista lastakin ulkona nukutettu. Ihan neuvolastakin asian vielä tarkistanut ja kun oikea vaatetus niin ulos vaan! Se viileä ulkoilma kun kuitenkin laskee sitä kuumetta.

Mulle lääkäri sanoi,että kyllä kuumeisen lapsen voi viedä vaunuissa pihalle,kun hän ei rasita itseään.

Meillä oli sellainen tilanne,että esikko oli alle 6kk ja ei nukkunut sisällä ollenkaan vaan pihalla.
Niin lääkäri sanoi,että ihan hyvin voi ulkona nukuttaa vanuihin ja yli päätänsä vaunuilla.

Kuumeista lasta en ulos vie, paitsi kesällä kyllä kun on lämmintä, saatan rattaisiin lykätä ja kauppaan mennä. Näin kylmillä en tietenkään vie, paitsi silloin kun kuopus oli nuorempi ja nukkui päikkärit rattaissa pihalla. Nukkui silloinkin ulkona paremmin kuin sisällä. :) Eli toisaalta vien ja toisaalta en. Mutta en mä tuota touhotinta sinne veis riehumaan, eikä se jaksaiskaan. (4v)

Yhteistyössä