Jos lapset saavat joulupuu-keräyksestä paketit, niin eikö heidän vanhempansa saa ostaa heille muita lahjoja?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Eikä varsinkaan tilata netistä mitään?

Kun ei tainnut joku pälli tajuta, että vaikka tilaan netistä likalle lahjoja, niin ei mulla niihin älyttömästi ole laittaa. Mutta mä en ilmeisesti saisi ostaa likalle yhtään mitään. Likan eilisillä synttäreilläkin mun olisi varmaan pitänyt olla kahta kättä heiluttaen, kun muut antoivat lahjoja. :D

Ja mitä tulee siihen netistä tilaamiseen ja postikuluihin niin luuleko joku, että kaikki asuvat jossakin kaupungissa jossa on Anttilat, Prismat ja cittarit? :laugh: :laugh: Noihin kyseisiin kauppoihin, kun on täältä vain 80km. Ja muutenkin 30km päässä isompia kauppoja jos jotaki aivan oikiasti halua löytää.

Tottakai saa! Luin ko. ketjun ja ei voi kuin sanoa, että älä välitä.

Ja ne Anttilan postimaksut on niin pienet, ettei niillä juuri saa edes menolippua bussiin kaupunkiin mennessä.

ei näköjään... taitaa olla liikkeellä joku kade joka ei saa lapsilleen lahjoja MISTÄÄN.
täällä on ollut muutenkin ihme vänkääminen jo monta päivää... höh! ja vielä joulun alla!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Salama:
Tottakai saa! Luin ko. ketjun ja ei voi kuin sanoa, että älä välitä.

Ja ne Anttilan postimaksut on niin pienet, ettei niillä juuri saa edes menolippua bussiin kaupunkiin mennessä.

No mä pääsen mun opiskelupaikkakunnalle sillä mun bussikortilla, mutta sitten sinne 80km päähän pitäisi jo maksaa niiltä ylimeneviltä kilometreiltä. Samalla kun tilaan likalle lahjoja, niin tilaan tulostimeen väripanoksia, että tulee sekin hyöty.

Niin ja ai kamala, mä tilasin yhden likan synttärilahjankin netistä. :D Mutta taisi se kirja tulla silti halvemmaksi kuin jos olisin hakenut sen paikallisesta kirjakaupasta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:
ei näköjään... taitaa olla liikkeellä joku kade joka ei saa lapsilleen lahjoja MISTÄÄN.
täällä on ollut muutenkin ihme vänkääminen jo monta päivää... höh! ja vielä joulun alla!!!!!

No mutta jos täällä puhdistetaan nyt ilmaa ja päästellään paineita, että palsta on sitten jouluaattona oikea rauhantyyssija. =) :xmas: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä