Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sondersson";26232292]Siis parantaako tuo jo alkaneen syövänkin?[/QUOTE]

juu, eli Cin1, cin2, cin 3, carsinooma in situ stage 0 ja stage 1 syövän jopa parantaa. Jo ei ole Hpv:ta ei ole kohdunkaulasyöpäkään

[QUOTE="...";26232285]mun yksi suurin pelko on kohdunkaulan syöpä tai ylipäätänsä että olis muutoksia papa:ssa..[/QUOTE]

sä voit varma tarkista onko sulla hpv ja ei muuta kun Mexicoon:)

[QUOTE="tri";26232325]Sen sitä saa kun köyrii jokaisen vaan maksavan kanssa:

100 %:sta suojaa HPV-tartunnalta on vaikea saada, mutta omalla toiminnalla voi oleellisesti vaikuttaa tartuntariskiin. Vaikka kondomin käyttö suojaa erittäin tehokkaasti useimpia sukupuolitauteja vastaan, papilloomaviruksen osalta sen tarjoama suoja on vain noin 70 %. Tämä johtuu pääosin siitä, että virus voi tarttua myös muilta kuin kondomin peittämiltä iho- ja limakalvoalueilta. Koska varmaa suojaa tartunnan estämiseksi on vaikea saada, PAPA-testi suositellaan suoritettavaksi aina seksikumppanin vaihtumisen yhteydessä (ks. yllä). Kondomin lisäksi on viitteitä siitä, että joidenkin liukastevoiteiden sisältämät antimikrobiaaliset ainesosat vähentävät papilloomavirustartuntoja.[/QUOTE]

no mutta ajattelee, miten voi suojata itseä jos Suomessa 90% aikuisista kantaa sen? Sitten ei saa lapsia tehdä jos halua täys suojaus siitä vastaan, aika vaikea

niin 98% aiheuttaja on hpv, 2% voi olla jotain muuta mistä se tulee, mutta lääkäri mulle sanoi että Suomessa kaikki kohndunkaulan syövät on Hpv:sta, ei hän ikinä tavannut naista kellä olis syöpä ja ei ole Hpvta

Sun lääkärin mielipide ei taida kattaa koko suomen maata, anteeksi nyt vain..Mulla on lähipiirissä useita vuosia kohdunkaulansyövän kanssa taistellut ja hpv:tä häneltä ei koskaan ole löydetty.

Sun lääkärin mielipide ei taida kattaa koko suomen maata, anteeksi nyt vain..Mulla on lähipiirissä useita vuosia kohdunkaulansyövän kanssa taistellut ja hpv:tä häneltä ei koskaan ole löydetty.

no mun lääkäri on kuitenkin pätevin henkilö, Suomessa ei ole kun 2 asiantuntija tai sellaisia jotka tietä kaikist eniteen Hpvsta, niin ja mä sanoin jo että 2% on että voi ilmankin tulla, mutta tosi harvinaista sellaista ja suvussa pitää olla joku vika sen suhteen

[QUOTE="vieras";26232586]Ei ole kyse tuosta hpv-rokotteesta vaan on eri tuo TERAPEUTTINEN hpv-rokote.[/QUOTE]

eli terapian tarpeessahan toi onkin :laugh: mites sen pentu terapio kun on vasta muutaman kuukauden??

mä myös olen laskenut että 1000 rokotteen, lentolippuja 2000-2500, hotellit noin 2000-5000 se riipu mihin hotelille mennä, ruokaan varma 500-2000 se rippu missä syö. Niin 10 000 pitää ainakin olla, on se ehkä kallista, mutta halpahan se on kuitenkin, kun sen jälkeen elämän laatu paranee ja ei tarvi gyneillä juosta

Nyt sulla on kyllä väärää tietoa, kohdunkaulan syöpää voi aiheuttaa muutkin tekijät kuin HPV, samoin kohtu- ja munasarjasyöpää. Sillä että suljet kenties pois yhden tekijän (HPV) et takaa sitä ettet saisi muun tekijän aiheuttaman syövän. Kohtu, munasarjat ja kohdiunkaula on hyvä tarkistaa gynen tutkimuksessa vuosittain siitä huolimatta että olet rokotteetn ottanut!

[QUOTE="vieras";26232646]Nyt sulla on kyllä väärää tietoa, kohdunkaulan syöpää voi aiheuttaa muutkin tekijät kuin HPV, samoin kohtu- ja munasarjasyöpää. Sillä että suljet kenties pois yhden tekijän (HPV) et takaa sitä ettet saisi muun tekijän aiheuttaman syövän. Kohtu, munasarjat ja kohdiunkaula on hyvä tarkistaa gynen tutkimuksessa vuosittain siitä huolimatta että olet rokotteetn ottanut![/QUOTE]kyllä mä gynellä käyn:) mutta ei enää tarvi pelätä

Yhteistyössä