Jos meillä on jotain kivaa, saadaan negatiivista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurjaa

Vieras
Joten joudun koko ajan esittämään, että meillä asiat päin peetä.
Jos iloitsen jostain, heti tulee kylmää kyytiä. Kukaan ei kannusta eikä kysy mitä kuuluu paitsi jos kerron jotain ikävää.

Tämä elämä tuntuu täysin paskalta näin. :(

Itsehän valitset ihmiset ympärilläsi.

Minä taas en jaksa kuunnella jatkuvaa valitusta, poistan sellaiset ihmiset elämästäni. Että en lähtisi sillekään linjalle.

Tuo on niin totta. Jos joskus elämässä menee joku asia hyvin ja siitä on omassa mielessään iloinen niin eiköhän kohta tule jotain todella paskaa eteen. Siksi sitä varmaan onkin lähes aina kyyninen jokaiseen asiaan, aina.

Veli ja vanhemmat. Alkaa olla omat voimat aika finaalissa. Kokeeksi tein pari viikkoa sitten, että sanoin miten kivasti menee ja olen iloinen. Ei puhuttu kahteen viikkoon mitään, ei siis vstattu edes puhelimeen. Nyt sitten sanoinviestillä, että kaikki menee päin peetä niin soittelivat heti ja sanoivat miten haluavat tukea kun on rankkaa.
Siis kettu kun ketuttaa.. ja loppu elämä tässä vankilassa koska ei minusta ole välejä katkaisemaan.

[QUOTE="aloittaja";29246445]Myös neutraali tulkitaan positiiviseksi. Ja normaalisti en noita sano noin, nyt vaan kokeilin kun alan olla aivan finaalissa tilanteen kanssa.[/QUOTE]

No et vaan puhu mikä on mielialasi, ei se muutenkaan ole kovin yleistä selittää omista tunteistaan tutuille, edes sukuslaisille jos et ihan teini ole ja vielä kovin kiinni omissa sukulaisissasi. Puhu vaikka säästä ennemmin kuin omista fiiliksistäsi. Pidä ne tunteet ominasi ja juhlista oman perheesi kanssa niistä tunteista mitä on.

No et vaan puhu mikä on mielialasi, ei se muutenkaan ole kovin yleistä selittää omista tunteistaan tutuille, edes sukuslaisille jos et ihan teini ole ja vielä kovin kiinni omissa sukulaisissasi. Puhu vaikka säästä ennemmin kuin omista fiiliksistäsi. Pidä ne tunteet ominasi ja juhlista oman perheesi kanssa niistä tunteista mitä on.

Jos olen neutraalikin minua kohtaan ollaan ilkeitä, saa inhimillistä kohtelua ainoastaan jos sanon että meillä kaikki pielessä. Ja kokeiltu tässä 20 vuoden aikana kaikki. Olen nyt yli 30.

Joka tapauksessa henkisesti uuvuttavaa.

Yhteistyössä