jos menee hartian seutu ja ylävartalo hierontaan, niin kuinka paljon pitää riisua

Pyydä hierojaa, että poistuu siksi aikaa, että pääset pöydälle pitkälleen. Ja jos ei poistu, niin sitten heität paidan pois, ja menet rintsikat päällä pöydälle. Kyllä hieroja osaa hakaset avata, ettei liivit ole tiellä. Rohkeasti vaan!

itse avaan mieshierojalle mennessäni rintsikat vasta siinä pöydällä makoillessani. siitä ne on hieronnan jälkeen kätevä taas kiinnittää mahallaan maatessaan, niin säästyy siltä 'kivaa-nousta-kun-tissit-on-paljaana-ja-roikkuu' -hetkestä :)

Mä riisun paidat pois ja jätän rintsikat päälle, meen mahalleni pöydälle. Hieroja sit avaa ne ja hieroo, käännytään ja pitää siinä pyyhettä valmiina ettei kaikki näy, laittaa sen rinnuksille heti siks ajaksi kun hieroo etukautta hartiat ym. Jos se 2 sekuntia näkee mun riipparit niin so what ;)

Ei tarvi rintsikoitakaan riisua,mulla ainakin tapana,että avaan ne hieronnan alkaessa ja laitan lopussa taas kiinni.Asiakas tulee pöydälle siis rintsikat päällä ja pyyhe vartalon etupuolella vielä suojana (pyyhekin jää alle hieronnan ajaksi).Tuskimpa hieroja ajattelee,että olet liian tuttu.Monet,minä mukaan lukien,hieroo kaikki tutut ja puolitutut,ihan sen takia,etteivät halua vieraalle mennä =)

tuttu hieroja miespuolinen.
Ihan normaalikäytäntö hänellä,että antaa ison pyyhkeen ja tekee itse selin jotain merkintöjään.
Liivit saavat olla päällä ja hän avaa ne kun olen vatsallani eli ei mitään ujostelemisen aihetta tule.
Kaikenlisäksi vielä sokea hieroja : )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuttu hieroja miespuolinen.
Ihan normaalikäytäntö hänellä,että antaa ison pyyhkeen ja tekee itse selin jotain merkintöjään.
Liivit saavat olla päällä ja hän avaa ne kun olen vatsallani eli ei mitään ujostelemisen aihetta tule.
Kaikenlisäksi vielä sokea hieroja : )

mistä päin olet? mäkin tunnen sokean mieshierojan =)

Yhteistyössä