Jos menkat myöhässä jo kohta 3 vkoa, kuvottaa ja pissittää.. ja testi nega, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaihdevuosioireista vinkkiä!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaihdevuosioireista vinkkiä!?

Vieras
Onko alkaneet vaihdevuodet? (iän puolesta kyllä juu), vai mitä hitsin hormonihäiriöitä voi muuten olla?
Yritän lukea vaihdevuosi-oirelistaa, ja osa nappaa, osa taas ei; esim. ei tod.paikat kuivaneet, vaan valkkari lisääntyny, itkettää juu ihmeen helposti jne. Mulla ollut aiemmin säännölliset menkat, n.vuosi sitten oli pari kertaa kierto joko 21 tai vaihtoehtoisesti 35 pvää, mutta nyt taasen viimesen vuoden ollut aivan säännöllinen. Kysymys siis yksinkertaisuudessaan; alkaako vaihdevuodet ykskaks, ja menkat vain jää poies??

PS. Olen jo 40+, enkä tod.toivo olevani raskaana..

Olen kuullut kahdenlaisia tarinoita. Joillakin on menkat jääneet kertalaakista pois, joillain toisilla alkaa heittelemään se toiminta niin, että välillä tulee yllättävän pian taas menkat edellisten jälkeen ja sitten on kuukausi, pari, jopa enemmän väliä ennen kun taas tulee. Mulla on alkanut heittelee just noin ja se saamarin raskauden pelkohan se pirullisinta on. Olen neljästi joutunut tekee raskaustestin. Tässä iässä.

Yhteistyössä