Jos mie vielä vähä avaudun tästä kaason pestistä yms...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vastaus nyt kahteen aiempaan kun en osaa lainata sillai hienosti vain osaa.
Eli olen häntä auttanut siis elämässä yleensä ennen tätä kaason hommaa todella paljon.
Ja ei se meno ei kestänyt kokopäivää mutta olisi ollut vähän hassua mennä aamusta ja sit lähtee kesken pois...päädyin siihen että parempi olla menemättä ollenkaan.

kuule kangasp-akka
homma kuulostaa siltä että se on suuttunut sulle kun et mennyt sen polttareihin. kysy suoraan siltä onko siitä kyse?! miksi et muuten mennyt??? mikä oli tärkeämpi meno?
me naiset vedetään vähä yliherkiksikin kun on omista häistä kyse.
mun hyvä ystävä ei oo tulossa mun polttareihin, ja mua loukkaa se todella paljon! hänellä ei ole mitään tärkeää menoa sille päivälle. tiedän että haluaa loukata mua olemalla tulematta :(

En halua sitä alkaa tässä ruotimaan mikä meno oli ja kuunteleen sitten palautetta et miksi oli tärkeempi miksi ei saanu peruttua jne.
Mua vaan ihmetyttää sekin miten kivaa siellä polttareissa olis ollut koska ennen niitä morsiamesta ei ollut kuulunut 2kk mitään! ei yhtään mitään!! Kyllä mun mielestä ystävyys on kahden kauppa, ei se toimi niin että sanotaan että soittele sä kun mulla ei oo aikaa ja sitten kun yrittää soittaa ei ole aikaa edes puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja morsian:
kuule kangasp-akka
homma kuulostaa siltä että se on suuttunut sulle kun et mennyt sen polttareihin. kysy suoraan siltä onko siitä kyse?! miksi et muuten mennyt??? mikä oli tärkeämpi meno?
mun hyvä ystävä ei oo tulossa mun polttareihin, ja mua loukkaa se todella paljon! hänellä ei ole mitään tärkeää menoa sille päivälle. tiedän että haluaa loukata mua olemalla tulematta :(

Pöh pah. sanon minä noista polttareista. Ei kaikki ota nokkiinsa noin pienistä tai suurista. Mun polttareihin ei tullu puoletkaan mun kavereista, eikä se loukannu. Vaikka olinkin mukamas yliherkillä raskauden takia. Meillä oli tosi hauskaa pienemmälläkin porukalla. Ei se määrä vaan se laatu näissäkin asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
En halua sitä alkaa tässä ruotimaan mikä meno oli ja kuunteleen sitten palautetta et miksi oli tärkeempi miksi ei saanu peruttua jne.
Mua vaan ihmetyttää sekin miten kivaa siellä polttareissa olis ollut koska ennen niitä morsiamesta ei ollut kuulunut 2kk mitään! ei yhtään mitään!! Kyllä mun mielestä ystävyys on kahden kauppa, ei se toimi niin että sanotaan että soittele sä kun mulla ei oo aikaa ja sitten kun yrittää soittaa ei ole aikaa edes puhua.

oliskohan hän sitten kohteliaisuudesta pyytänyt sua kaasoksi kun ootte vanhoja ystäviä? ehkä ootte ns. kasvaneet erilleen... ?
ystävyys on kyllä kahden kauppa, huomattu on just tässä mun ja mun ystävänkin suhteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
kuule kangasp-akka

Pöh pah. sanon minä noista polttareista. Ei kaikki ota nokkiinsa noin pienistä tai suurista. Mun polttareihin ei tullu puoletkaan mun kavereista, eikä se loukannu. Vaikka olinkin mukamas yliherkillä raskauden takia. Meillä oli tosi hauskaa pienemmälläkin porukalla. Ei se määrä vaan se laatu näissäkin asioissa.

omiini on pyytänyt ihan vaan ne kaikkein läheisimmät... tai siis ne jotka luulin läheisimmiksi ystävikseni :P

Ei oo kyl yhtään sen tyylinen et kohteliaisuudesta pyytäis...
Ja siis aina kun nähdää (paitsi nyt tietty tänään ) juttu kyl kulkee niinku ennenki yms et ei sillee mitn mut tää yhteydenpito sen puolelta kun ei oo aikaa ja soittaa lähinnä kun tarvii jotain apua.

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
kuule kangasp-akka

omiini on pyytänyt ihan vaan ne kaikkein läheisimmät... tai siis ne jotka luulin läheisimmiksi ystävikseni :P

No ei ne munkaan ollut hyvän päivän tuttuja vaan ihan ystäviä kuitenkin, mutta kyllä sen sanon että polttareihini kuitenkin pääsi ne oikeesti tärkeimmät ystävät, joita ei halua menettää.

no en mä tiedä... mutta mun aavistus edelleen se että on polttareistaan suuttunut. ja ilmeisesti henkisesti nuorempi ja sä oot sille isosiskotyyppinen turvasatama? mutta mitä ton tyylinen ystävyys sitte loppupeleis antaa? antaako mitään?

no en mä tiedä... mutta mun aavistus edelleen se että on polttareistaan suuttunut. ja ilmeisesti henkisesti nuorempi ja sä oot sille isosiskotyyppinen turvasatama? mutta mitä ton tyylinen ystävyys sitte loppupeleis antaa? antaako mitään?

No se sano puhelimes jotain et luuli et oon suutunut tms ja veti vähä hernettä nekkuu tosta kun en tullut en oikeen kuullu mitä sano kun oli taas häslinkiä ja kauhee meteli taustalla...En tiä onko henkisesti nuorempi vai mikä on ja ei taida tää ystävyys enää antaa mitään...harmittaa vaan kun pyysin kummiksi mut toisaalat parempi et lopettaa sit sen yhteydenpidon nyt kun muksu on viä nii pieni ettei muista siitä mitään kun et pitäs montavuotta yhteyttä ja sit lakkais...

Tota täytyy sanoa että kauheen anonyymisti et kyllä ap puhu morsiamesta. Sulla on profiilissa linkki blogiisi ja sieltä näkyy sun naama yms. Eli todellakin saattaa joku tunnistaa myös morsiamen jolle tämä teksti ei tee oikeutta. T: eräs joka tunnisti. :/

onko sun lapsi kuinka pieni? ehkä kokenut että sun lapsi syrjäyttänyt hänet... vaikka se kuulostaa hullulta ja epäkypsältä. onneksi en pyytänyt tätä mun ystävääni lapseni kummiksi, ei oo nähnyt lastani melkein vuoteen :P

meillä taitaa kuules olla samasta puusta veistetyt "ystävät" :(

Alkuperäinen kirjoittaja häihin vieraaksi:
Tota täytyy sanoa että kauheen anonyymisti et kyllä ap puhu morsiamesta. Sulla on profiilissa linkki blogiisi ja sieltä näkyy sun naama yms. Eli todellakin saattaa joku tunnistaa myös morsiamen jolle tämä teksti ei tee oikeutta. T: eräs joka tunnisti. :/

No mä voin nää asiat sanoa morsiamelle ihan suoraan päin naamaakin jos sillä vaan olis aikaa et ihan miten vaan.

Minulle tulee tästä aloituksesta lähinnä mieleen, että ap on kateellinen paska.

Ap on se, joka ei mennyt polttareihin eikä häihin.

Morsian ei ole tehnyt mitään ilkeä, ei ole panetellut ketään eikä juorunnut eikä ollut ilkeä. (samaa ei voi sanoa ap:sta)

Morsian on ollut kiireinen morsian. Ap haukkuu morsianta että morsian soittaa kun tarvitsee jotain. Sitten morsian yrittää olla, että ap:n ei tarvitse tehdä mitään, ja pyytää tätä vain kaasoksi. Ei kelpaa sekään, että ap saa vain olla ystävä, joka on rinnalla tärkeänä päivänä.

Valitettavasti ap:sta tulee vain tunne, että o nkateellinen paska. Näin lyhyesti.

kirjotan vielä tämän ennen kuin menen nukkumaan. joskus on aika päästää joistakin ihmisitä irti ja antaa uusien ihmisten tulla elämään. ehkä joskus vielä tapaa vanhan ystävän vuosien päästä ehkä ei...

ystävyyden kuuluu olla reilu peli! :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Minulle tulee tästä aloituksesta lähinnä mieleen, että ap on kateellinen paska.

Ap on se, joka ei mennyt polttareihin eikä häihin.

Morsian ei ole tehnyt mitään ilkeä, ei ole panetellut ketään eikä juorunnut eikä ollut ilkeä. (samaa ei voi sanoa ap:sta)

Morsian on ollut kiireinen morsian. Ap haukkuu morsianta että morsian soittaa kun tarvitsee jotain. Sitten morsian yrittää olla, että ap:n ei tarvitse tehdä mitään, ja pyytää tätä vain kaasoksi. Ei kelpaa sekään, että ap saa vain olla ystävä, joka on rinnalla tärkeänä päivänä.

Valitettavasti ap:sta tulee vain tunne, että o nkateellinen paska. Näin lyhyesti.

Löysihän se morsiankin tänne :laugh: