Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MrsO harmailee:toiko se sitä kutsua?
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:kuule kangasp-akka
homma kuulostaa siltä että se on suuttunut sulle kun et mennyt sen polttareihin. kysy suoraan siltä onko siitä kyse?! miksi et muuten mennyt??? mikä oli tärkeämpi meno?
me naiset vedetään vähä yliherkiksikin kun on omista häistä kyse.
mun hyvä ystävä ei oo tulossa mun polttareihin, ja mua loukkaa se todella paljon! hänellä ei ole mitään tärkeää menoa sille päivälle. tiedän että haluaa loukata mua olemalla tulematta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:En halua sitä alkaa tässä ruotimaan mikä meno oli ja kuunteleen sitten palautetta et miksi oli tärkeempi miksi ei saanu peruttua jne.
Mua vaan ihmetyttää sekin miten kivaa siellä polttareissa olis ollut koska ennen niitä morsiamesta ei ollut kuulunut 2kk mitään! ei yhtään mitään!! Kyllä mun mielestä ystävyys on kahden kauppa, ei se toimi niin että sanotaan että soittele sä kun mulla ei oo aikaa ja sitten kun yrittää soittaa ei ole aikaa edes puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja morsian:kuule kangasp-akka
homma kuulostaa siltä että se on suuttunut sulle kun et mennyt sen polttareihin. kysy suoraan siltä onko siitä kyse?! miksi et muuten mennyt??? mikä oli tärkeämpi meno?
mun hyvä ystävä ei oo tulossa mun polttareihin, ja mua loukkaa se todella paljon! hänellä ei ole mitään tärkeää menoa sille päivälle. tiedän että haluaa loukata mua olemalla tulematta![]()
Pöh pah. sanon minä noista polttareista. Ei kaikki ota nokkiinsa noin pienistä tai suurista. Mun polttareihin ei tullu puoletkaan mun kavereista, eikä se loukannu. Vaikka olinkin mukamas yliherkillä raskauden takia. Meillä oli tosi hauskaa pienemmälläkin porukalla. Ei se määrä vaan se laatu näissäkin asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja morsian:kuule kangasp-akka
Pöh pah. sanon minä noista polttareista. Ei kaikki ota nokkiinsa noin pienistä tai suurista. Mun polttareihin ei tullu puoletkaan mun kavereista, eikä se loukannu. Vaikka olinkin mukamas yliherkillä raskauden takia. Meillä oli tosi hauskaa pienemmälläkin porukalla. Ei se määrä vaan se laatu näissäkin asioissa.
omiini on pyytänyt ihan vaan ne kaikkein läheisimmät... tai siis ne jotka luulin läheisimmiksi ystävikseni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:no en mä tiedä... mutta mun aavistus edelleen se että on polttareistaan suuttunut. ja ilmeisesti henkisesti nuorempi ja sä oot sille isosiskotyyppinen turvasatama? mutta mitä ton tyylinen ystävyys sitte loppupeleis antaa? antaako mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja häihin vieraaksi:Tota täytyy sanoa että kauheen anonyymisti et kyllä ap puhu morsiamesta. Sulla on profiilissa linkki blogiisi ja sieltä näkyy sun naama yms. Eli todellakin saattaa joku tunnistaa myös morsiamen jolle tämä teksti ei tee oikeutta. T: eräs joka tunnisti. :/
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:joo, mut haluaakohan se että sä täällä PALSTALLA ruodit tätä asiaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Minulle tulee tästä aloituksesta lähinnä mieleen, että ap on kateellinen paska.
Ap on se, joka ei mennyt polttareihin eikä häihin.
Morsian ei ole tehnyt mitään ilkeä, ei ole panetellut ketään eikä juorunnut eikä ollut ilkeä. (samaa ei voi sanoa ap:sta)
Morsian on ollut kiireinen morsian. Ap haukkuu morsianta että morsian soittaa kun tarvitsee jotain. Sitten morsian yrittää olla, että ap:n ei tarvitse tehdä mitään, ja pyytää tätä vain kaasoksi. Ei kelpaa sekään, että ap saa vain olla ystävä, joka on rinnalla tärkeänä päivänä.
Valitettavasti ap:sta tulee vain tunne, että o nkateellinen paska. Näin lyhyesti.