Jos miehelllä olisikin pieni penis, niin jatkaisitko silti puuhat loppuun asti? Jos huomaisit jo esim. vaatteet päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dippi

Vieras
Jos touhu olisi edennyt kosketteluasteelle ja huomaisit esim. koskettaessasi housujen päältä, että miehellä on pieni vehje, niin harrastaisitko silti seksiä loppuun saakka?

Jos tapailisit miestä, jolla olisi keskivertoa pienempi penis, niin haittaisiko se? Ei nyt mikään siis ihan onneton. Esim. vaikka sellainen, joka olisi paksuudeltaan suht. normaali mutta lyhyt, juhlakunnossa vaikkapa 8-11cm?

Olen kyllä lopettanut, korkeintaan kosketellut. Mutta ihan naurettavaa olisi antaa tulla sisälle sormen kokoisen peniksen. Valitan, mutta ei käy. Jos on 10cm Se on ihan ok.

[QUOTE="ellih";30579223]Olen kyllä lopettanut, korkeintaan kosketellut. Mutta ihan naurettavaa olisi antaa tulla sisälle sormen kokoisen peniksen. Valitan, mutta ei käy. Jos on 10cm Se on ihan ok.[/QUOTE]

Mutta ap sanoi, että paksuus olisi kuitenkin normiluokkaa? Ei siis mikään sormi :D

Ei ole mikään ongelma. Exälläni oli pieni penis. Ei se mikään ohut ollut ja ympärysmitaltaan varmaankin lähes keskiverto, ei ehkä ihan, mutta melkein? Pituus oli tanassa max 10cm, ehkä allekin. Silti hän petti minua lukuisia kertoja sinänsä ihan hyvännäköisten ja normaaliälyisten naisten kanssa. Ennen mua oli useita suhteita takana. Nykyään kihloissa 28v kauniin naisen kanssa, joka on exää 14v nuorempi.

Silti olen ihan tyytyväinen, että nykyisellä miehelläni on kunnon kalu.

[QUOTE="wiola";30579237]Mutta ap sanoi, että paksuus olisi kuitenkin normiluokkaa? Ei siis mikään sormi :D[/QUOTE]

Aa, luin vähän huonosti. Olen jatkanut eli varmaan ei olisi jatkossakaan este.

Yhteistyössä