Jos miehesi pettäisi, haluaisitko tietää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja this is shit...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

this is shit...

Vieras
Tätä asiaa on varmaan tälläkin palstalla vatvottu ennenkin..muttamutta.. asia on siis niin että sain tietää erään ystäväni olevan ns. kakkosnainen, suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Suhde on jatkunut jo lähes vuoden eikä kyseessä ole pelkkä seksisuhde, tunteet ovat tulleet kuvioihin molemmin puolin. Mies ei aio jättää vaimoaan kakkosen takia, tahtoo ilmeisesti pitää molemmat..

Itse naimisissa myös olevana olen asiaa miettinyt paljon ja se vaivaa minua todella vaikka en tätä vaimoa henkilökohtaisesti tunnekaan, mutta ajatus siitä että joku tekisi minulle noin..järkyttää! Paljastaisinko suhteen vaikka sen toisena osapuolena on hyvä ystäväni ja tietenkin pelkään että teollani menetän hänen ystävyytensä..mitä tekisitte??

Tätä asiaa on varmaan tälläkin palstalla vatvottu ennenkin..muttamutta.. asia on siis niin että sain tietää erään ystäväni olevan ns. kakkosnainen, suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Suhde on jatkunut jo lähes vuoden eikä kyseessä ole pelkkä seksisuhde, tunteet ovat tulleet kuvioihin molemmin puolin. Mies ei aio jättää vaimoaan kakkosen takia, tahtoo ilmeisesti pitää molemmat..

Itse naimisissa myös olevana olen asiaa miettinyt paljon ja se vaivaa minua todella vaikka en tätä vaimoa henkilökohtaisesti tunnekaan, mutta ajatus siitä että joku tekisi minulle noin..järkyttää! Paljastaisinko suhteen vaikka sen toisena osapuolena on hyvä ystäväni ja tietenkin pelkään että teollani menetän hänen ystävyytensä..mitä tekisitte??

Kirjoita tälle naiselle kirje jota petetään. Pistä faktoja paperille ja postiin. Eiköhän se siitä sitten...

Haluaisin tietää,niin voin päättää itse haluanko jatkaa parisuhdetta ja tuhlata elämäni petturin kanssa vai heitänkö pellolle.

Viimeksi muokattu:
Tuollaisessa tapauksessa kyllä haluaisin tietää, mutta jos mieheni pettäis mua kännissä esim pikkujouluissa yhden kerran, niin en pakosti haluis tietää. Parempi et kantais tapauksen omalla tunnollaan ja toivottavasti se jossain tuntuisi.
Jos taas hänellä olisi toinen suhde samaan aikaa, niin sen tottakai haluisin tietää. Eroaisin välittömästi!

en varmasti epäröisi kertoa jos kakkosena ei olisi hyvä ystäväni..tavallaan häntä ymmärrän.. mutta kun tiedän millä tasolla tuo suhde on ja jos minulle olisi tehty noin toivoisin että ihan kuka tahansa tulisi kertomaan asiasta minulle.. moni tietää vaan tieto ei tunnu kantautuvan tämän petytyn vaimon korviin mistään://

Mä en kertoisi. Asia ei mielestäni kuuluisi mulle yhtään ja koen, että mun pitäisi olla lojaali ystävälleni. Vaikken ko. toimintaa hyväksyisikään.

Jos olis kyse ystävästäni, kertoisin ihan varmasti koska en pystyisi olemaan kertomatta ja ystävyytemme menisi pilalle. En voisi ajatella, että ystäväni saisi myöhemmin tietää minun koko ajan olleen tietoinen tästä toisesta naisesta ja koko tilanteesta. Itse olisin todella loukkantunut jos kävisi ilmi, että minulta pimitettäisiin tietoa. Rehellisyys on kaikkein parasta, koska totuus tulee aina ilmi aikanaan ja silloin ei tarvitse olla siinä myrskyn silmässä esittämässä tietämätöntä asiasta.

Kun olisin täysin varma asiasta, kertoisin sen ystävälleni. Muussa tapauksessa, jos kyseessä siis olisi joku kaveri vaan tai muuten tuttava, en puuttuisi asiaan. Mutta ystävälle kertoisin, ja niitä minulla on tasan kaksi. Ja ne aion pitääkin.

Olen tiennyt elämäni aikana monesta suhteesta enkä ole yhtäkään paljastanut. Pettäminen on todella yleistä pitkissä suhteissa, miksi siis alkaa hajottamaan viattomien lasten perheitä jomman kumman parisuhteen osapuolen tilapäisen hairahduksen takia, joka mitä suurimmalla todennäköisyydellä menee ohi jossain vaiheessa?

En haluaisi tietää, jos oma mieheni olisi pettänyt. Jos meillä muutoin siis menisi ihan hyvin.

Haluaisin. Ja oisin onnellinen jos joku aattelis minun parasta kertomalla asiasta. Jokasella naisella ja miehellä on oikeus päättää minkälaisen ihmisen kans elämänsä jakkaa. Ja jos se ihminen jonka kans elää, on jotaki muuta ko mitä puoliso luulee, ei sillä suhteella oo minun mielestä mittään arvoa. Sama se jos onni särkyy, tuskin se valheellinen onni on sen arvosta että kannattaa siinä luulossa ellää.

Kännissä tapahtuneesta kertapanosta, jota mies katuisi vilpittömästi, tuntisi huonoa omaatuntoa ja ennen kaikkea ottaisi opikseen, en haluaisi tietää.
Sivusuhteesta, jossa tunteita mukana, haluaisin tietää.

[QUOTE="vieras";23569296]Onko vuosien sivusuhde tilapäinen hairahdus?[/QUOTE]

Onneksi en ole joutunut pohtimaan asiaa! Enkä toivottavasti ikinä joudu. Pakkoko näistä on aina olla niin kauheasti jotakin mieltä ja sitten jakaa tuomioita?

Ehkä aika moni täysipäinen yksilö huomaa ihan itse vuosien kestoisen sivusuhteen. Jos sellaisen ylläpitoon on jatkuvasti aikaa ja mahdollisuuksia (eli varsinainen pari/ perhe niin paljon erillään) pitäisi ehkä tajuta, että enää ei mene hyvin.

Onneksi en ole joutunut pohtimaan asiaa! Enkä toivottavasti ikinä joudu. Pakkoko näistä on aina olla niin kauheasti jotakin mieltä ja sitten jakaa tuomioita?

Ehkä aika moni täysipäinen yksilö huomaa ihan itse vuosien kestoisen sivusuhteen. Jos sellaisen ylläpitoon on jatkuvasti aikaa ja mahdollisuuksia (eli varsinainen pari/ perhe niin paljon erillään) pitäisi ehkä tajuta, että enää ei mene hyvin.

Mahdollisuus on varmaankin lähestulkoon jokaisella! Käytännön esteitä lienee äärimmäisen harvalla. Länsimainen yhteiskunta perustuu vapaudelle ja hyvin suurelta osin myös erillisyydelle (toisin kuin esimerkiksi perinteinen maatalousyhteiskunta, jossa emäntä ja isäntä jakavat työt samalla tilalle). Vapautta pitäisi osata käyttää viisaasti eikä vain tuijottaa omaa napaansa (kuten erinäiset petturit tekevät).

Muoks. Tärkeiksi koetuille asioille löytyy (lähes) aina aikaa. Jos jollekin ei tunnu löytyvän, se ei joko ole tärkeää tai ei ole ajankohtaista.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä