T
this is shit...
Vieras
Tätä asiaa on varmaan tälläkin palstalla vatvottu ennenkin..muttamutta.. asia on siis niin että sain tietää erään ystäväni olevan ns. kakkosnainen, suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Suhde on jatkunut jo lähes vuoden eikä kyseessä ole pelkkä seksisuhde, tunteet ovat tulleet kuvioihin molemmin puolin. Mies ei aio jättää vaimoaan kakkosen takia, tahtoo ilmeisesti pitää molemmat..
Itse naimisissa myös olevana olen asiaa miettinyt paljon ja se vaivaa minua todella vaikka en tätä vaimoa henkilökohtaisesti tunnekaan, mutta ajatus siitä että joku tekisi minulle noin..järkyttää! Paljastaisinko suhteen vaikka sen toisena osapuolena on hyvä ystäväni ja tietenkin pelkään että teollani menetän hänen ystävyytensä..mitä tekisitte??
Itse naimisissa myös olevana olen asiaa miettinyt paljon ja se vaivaa minua todella vaikka en tätä vaimoa henkilökohtaisesti tunnekaan, mutta ajatus siitä että joku tekisi minulle noin..järkyttää! Paljastaisinko suhteen vaikka sen toisena osapuolena on hyvä ystäväni ja tietenkin pelkään että teollani menetän hänen ystävyytensä..mitä tekisitte??