Jos miehesi sanoisi sinulle että pakkaa tavarasi ja lähde, niin lähtisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavarat kassiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavarat kassiin

Vieras
Mun mies sanoi minulle noin suutuspäissään ja minullehan ei sanota noin kuin yhden kerran, olen sen tehnyt miehelleni jo suhteen alkuvaiheessa hyvin selväksi.
Nyt olen sitä mieltä että tosiaan, etsin uuden kämpän, muutan sinne ja katsotaan sitten jatkoa. Oli vielä yhden päivän tuon sanomisen jälkeen sitä mieltä että nyt pakkaa ämmä tavaras, mutta tänään on sitten sanonut että juu, en halua että lähdet. Huoh, no huonosti menee tässä muutenkin..

Mä naurahtaisin ja kysyisin että mikä mättää, mussukka.

Eli en todellakaan lähtisi. En edes antaakseni miehelle opetuksen tai näpäyttääkseni häntä (kuten palstan tyyli usein on).

no meillä ei ollu riitaa mut mies sano et et parempi kun viet tavarat pois.....ja mä vein kun ei antanu muuta vaihtoehtoa...selvis vaan muutaman viikon päästä et sillä oli toinen ja on kai sillä vieläkin.

tee niinkuin susta tuntuu.

Sanoisin että herra on hyvä ja poistuu itse. Mä en jättäs lastani eikä mun mies pyytäs lasta jättää kotiaan, joten varmuudella tiedän ettei mies koskaan mulle noin sanois, koska se ei vois tehdä sitä omalle lapselleen ihan sama mitä meidän aikuisten välillä tapahtuskaan.

En, tämä talo on meidän yhteinenjoten ei mua niin vaan heitettäisi omasta kodistani pihalle. Jos tilanne olisi se, että asuisin miehen asunnossa, lähtisin. Koska ei mies tuollaista huvikseen sanoisi, tai suutuspäissään.

Lähtisin heti :D Mä olen monesti ehdottanutkin, että hankkisin oman asunnon kun mies ei halua muuttaa enkä mä viihdy yhtään nykyisessä (keskellä korpea, miehen vanhemmat samassa talossa). Toisaalta jos mies noin tylysti asian ilmaisisi, haluaisin kyllä selvittää, mikä nyt on niin huonosti että haluaa mut komentaa pois.

Meillä sanottiin noin säännöllisesti ainakin 5 ensimmäistä vuotta ja vieläkin tulee sanottua riidellessä. Olemme silti onnellisesti olleet suhteessa jo 12 vuotta :D.

Jos koti olisi miehen, kysyisin, onko hän ihan varma. Jos sanoisi, että on, niin luultavasti lähtisin lapsen kanssa. Jos taas kyse olisi yhteisestä kodista, sanoisin, että tervemenoa vaan, jos et halua meidän kanssa asua.

No jos olisin selkeästi miehen hermostumiseen syypää, niin voisin lähteä pariksi päivää tunteita viileentääkseni vaikka äidille tai kaverille punkkaamaan. Lapset jäisi kotiin kyllä.
Kokonaan en mökistä lähtisi, koska kotimme on yhteinen.
Kerran ollut tilanne kun ennen lapsia meille tuli ero ja minä olin mokannut pahasti, niin mies sanoi että minun täytyy muuttaa pois (asunto oli miehen) mutta lähti kuitenkin itse muualle punkkaamaan siksi aikaa että sain uuden asunnon.

Yhteistyössä