L
Lemmenkukka
Vieras
Musta on alkanut tuntua että mun mies on alkanut kaivata jotain muutakin kuin avioseksiä vaimonsa kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on vitsaillut että hänessä on herännyt jonkinlainen pieni munanhimo. Mutta toisaalta vakavasti puhuessaan hän monesti korostaa olevansa täysin hetero.
Hänen juttujensa perusteella on kyllä vaikea tehdä mitään johtopäätöksiä, hän on aina ollut tosi manipuloiva. Tuntuu että hänellä on aina koira haudattuna aina kun hän sanoo jotain. Ja on hän heittänyt sellaisen idean ilmoille että otettais joku mies ja hänkin voisi sen kanssa panna sitten.
Ja hän on aina ollut kiinnostunut mun pyllystä. Mua ei anaalijutut kiinnosta, mutta hän usein väittää että mua kiinnostaa ikäänkuin syyllistäen mua siitä. Ja hän myös tykkää että mä ronkin hänen peppuaan, mutta sanoo sitten senkin olevan mun intohimo, vaikka mä olen tehnyt sitä lähinnä vaan tuottaakseni nautintoa hänelle.
Ja kaiken kukkuraksi hän on intohimoinen homofoobikko. Suhtautuu tosi vihamielisesti homoihin. Mutta nykyään hän inhoaa naisiakin, huorittelun merkeissä.
Sovittavissa olisi.
Olen itse bi. Mies olisi ok mikäli tahtoisin olla naisten kanssa, kunhan olisin siitä avoin. Hän ei kuitenkaan voi tyydyttää haluani naisiin. Sopimuksena on myös, että tässä tilanteessa naisen pitää hyväksyä se, että oma mies on mun ykkönen ja rakkaus. Välillä käy mielessä sivusuhteen etsiminen, mutta kunnolla haluja on vaan omaan mieheen.![]()
Mieheni on (seksuaalisesti) bi, ja todellakin annan/antaisin hänen "käydä miehissä". Miten se olisi multa pois? Harmillisen tuomitsevaa on teillä asenne, sääliksi käy puolisoja jos ei haluistaan saisi edes puhua ilman että se on "pervoa".
Mieheni on (seksuaalisesti) bi, ja todellakin annan/antaisin hänen "käydä miehissä". Miten se olisi multa pois? Harmillisen tuomitsevaa on teillä asenne, sääliksi käy puolisoja jos ei haluistaan saisi edes puhua ilman että se on "pervoa".
Mitä enemmän kirjoitit miehestäsi sen enemmän koin sympatiaa miestäsi kohtaan. Hän yrittää kertoa sinulle tarpeistaan, eikä osaa oikein kertoa siitä naisille sopivimmassa muodossa. Kokee varmasti ristiriitaakin sisikunnassaan. Sinut pitääkseen ehdottelee monenlaista, jotka vievät sitten kaikessa päättömyydessään tilannettanne vieläkin enemmän sotkuun.
Meidän vieraiden on helppo moralisoida, mutta yhteiskuntamme ei ole mikään reilu heteroiden keskivertotarpeista poikkeaville yksilöille. Mitäs, jos kuuntelisit miestä ihan rauhassa, pidät mölyt mahassa ja olet tuomitsematta. Ei kai hän voi ihmisenä niin karmea olla, ettet voisi hetken hiljaa kuunnella? On parempi sopia asioista kypsän aikuisen tavoin ja kertoa nätisti sinulle olevan vaikeaa toteuttaa hänen toiveensa kimppakivasta.
Jos miehesi on bi, niin voit joko satuttaa häntä kunnolla tuomitsemalla hänet tai antaa hänelle ihmisarvo käymällä yhdessä läpi tilanne. Haluatko hänelle pahaa? Kostaa oman pettymyksesi?
Tunnen ihan tarpeeksi monta ihmisenä särkynyttä homoa, etten sallisi kellekään sellaista kohtaloa elämässään.