Jos mies on vähänkin agressiivinen ja uhkaava niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja akateeminen äiti:
ehdottomasti jättäisin. HETI.

Juu, niin mäkin. Jos siis oikeesti parin viikon seurustelun jälkeen vai mitä sanoit jo ilman syytä käy ravistelemaan niin pelkäänpä pahoin että aika paljon hirveämpää olisi tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks ihmees vejän kuitenkin ajatuksissa mukaan tähän itteni? Että olin kuitenkin käytöksellä syyllinen tuohon :( hitto vie! Nii ja mietin, että hänellä saattoi olla stressiä ja onkin. Mutta koko aika silti mietin itsekseni, ei se oikeuta tuollaseen käytökseen minua kohtaan :(
Anteeks, mut olen nyt hajalla. Ja puhun varmaan asioita, joita aattelette, että älä ajattele vain jätä se. Ihmisen mieli on outo.

Mut ei mikään käytös oikeuta käymään käsiksi toiseen ihmiseen!
Oon ollut miehni kanssa kuutisen vuotta ja kyllä, on myös riidelty ja kunnolla. Mutta koskaan ikipäivänä mieheni ei ole ravistellut minua. Ei väsyneenä, ei kipeänä, ei raivoissaan, ei loukattuna, ei riidan keskellä, ei stressaantuneena, ei vaikka kuinka olisin ollut epäreilu ja jättänyt ihan mitä tahansa tekemättä. Ei siis milloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks ihmees vejän kuitenkin ajatuksissa mukaan tähän itteni? Että olin kuitenkin käytöksellä syyllinen tuohon :( hitto vie! Nii ja mietin, että hänellä saattoi olla stressiä ja onkin. Mutta koko aika silti mietin itsekseni, ei se oikeuta tuollaseen käytökseen minua kohtaan :(
Anteeks, mut olen nyt hajalla. Ja puhun varmaan asioita, joita aattelette, että älä ajattele vain jätä se. Ihmisen mieli on outo.

Kiltin tytön syndrooma :hug:

Pelottavalta tuo miehen käytös kuulostaa, mutta älä vaan ajattele että vika olisi sinussa...ei se ole.