Jos minua on kohdeltu väärin, niin tekijä saa rangaistuksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikäli maailmassa on enää yhtään oikeudenmukaisuutta jäljellä. Rangaistus voi olla sekin, että hän joutuu kohtaamaan tekonsa seuraukset minulle, siis saa ne tietää, kuinka hän satuttikaan minua. Eli miten hän siis on huono ihminen, kun ei kyennyt välittämään minusta. Näissä ihmisissä on siis kyse ihmisistä, joiden olisi kuulunut ja jotka esittivät, että olen heille tärkeä. Paskat mä mitään heille olin. Mutta he saavat sen mukaista kohtalua osakseen toivottavasti koko yhteisöltä, eivätkä vain minulta.
Lisäksi tällainen yksi henkilö sanoi minusta, etten välitä hänestä. Oi, kuvittelitko sitten todellakin saavasi välittämistä osaksesi kohdeltuasi minua pahasti ja väärin? Miksi välittäisin sinusta penniäkää? Mutta toisin kuin sinä, esittäessäsi, että olen sinulle tärkeä minä en esitä, että sä olet minulle tärkeä. Sä et merkitse minulle mitään.

Eikö ole aika luonnollista, että kun vanhemmat ovat meille hyödyttömiä (jos niin käy, mikäli he ovat esim. olleet rankaisevia kasvattajia, eivät rakastavia vanhempia), niin emme enää piittaa heistä emmekä heidän tarpeistaan? Ei minunkaan kasvattajani piitannut minun tarpeistani siis tunteistani, vaan katsoi vissiin ainoastaan, että kellään ei voi olla sanomista tasoon, jolla hän hoitaa minua.
Kun noi vanhuksethan hoitaa yhteiskunta, niin kenelläkään lapsella ei ole mitään velvollisuutta hoitaa ja piitata omien vanhempiensakaan tarpeista, kyllähän ne tulevat hoidetuiksi vaikka lapsia ei kiinnostaisi. Kun siis niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa, paska vanhempi.
Mäkin hoidan sua, paska vanhempi tasolla, etten joudu muiden kritisoimaksi, viis siitä, mitä sä tarttisit. Ja mä ympäröin itseni ihmisillä, jotka myöskin vihaavat vanhempiaan, joten en joudu muiden kritisoimaksi, vaikka en auttaisi sinua koskaan. Koska mä en välitä. Mulla on oikeus olla välittämättä sinusta, mutta sullapa ei ollutkaan oikeutta olla välittämättä minusta, kun olin lapsi, tai no, tietenkin olisit coinut hylätä minut lastenkotiin tai isälleni, mutta niinhän sinä et tehnyt. Et oman mukavuutesi takia, (en edes mainitse, että minun takiani), vaan koska yhteisö olisi tuominnut äidin, joka ei kykene olemaan äiti ja jättää lapsensa toisille, vaikka ei rakasta tätä.
Koska ihmiset eivät koskaan näe, ettei äiti rakasta lapsiaan/lastaan. Se on tyhmä oletusarvo, josta kärsii lapsi. Lapselle olisi paljon parempi, jos ei joutuisi kuvittelemaan muiden leikissä, että hän saa rakkautta. Että kyllä se sitä on, kun naama punaisena sulle huudan. Ei ollut. Se ei ollut minun tunteitteni huomioon ottamista, ja nyt minä en enää välitä sinusta. Eikä yhteiskuntaa kiinnosta pätkääkään. Ei tule sanktioita siitä, että en välitä. Kukaan ei katso, että olen huono ihminen, kun en välitä vanhemmistani, koska jokainen ymmärtää, että vanhemmilla on osansa siihen. Lapsella sen sijaan ei ole, jos vanhempi ei rakasta häntä.

Mikäli maailmassa on enää yhtään oikeudenmukaisuutta jäljellä. Rangaistus voi olla sekin, että hän joutuu kohtaamaan tekonsa seuraukset minulle, siis saa ne tietää, kuinka hän satuttikaan minua. Eli miten hän siis on huono ihminen, kun ei kyennyt välittämään minusta. Näissä ihmisissä on siis kyse ihmisistä, joiden olisi kuulunut ja jotka esittivät, että olen heille tärkeä. Paskat mä mitään heille olin. Mutta he saavat sen mukaista kohtalua osakseen toivottavasti koko yhteisöltä, eivätkä vain minulta.
Lisäksi tällainen yksi henkilö sanoi minusta, etten välitä hänestä. Oi, kuvittelitko sitten todellakin saavasi välittämistä osaksesi kohdeltuasi minua pahasti ja väärin? Miksi välittäisin sinusta penniäkää? Mutta toisin kuin sinä, esittäessäsi, että olen sinulle tärkeä minä en esitä, että sä olet minulle tärkeä. Sä et merkitse minulle mitään.

Huomasin tänään ihan puskasta - työpaikkahaastattelussa ex- työnantaja olikin haukkunut minut - itse en edes ilkeäisi, vaikka kaikki työntekijät ( nuolijat vielä erikseen ko.naispomolle ) ovat inhonneet ja ihmetelleet häntä, en minä eikä muutkaan ilkeä tai uskalla tälle työnantajalle sanoa suoraan MITÄ AJATTELEVAT OIKEASTI HÄNESTÄ =)(

Yhteistyössä