V
vierailija
Vieras
Mikäli maailmassa on enää yhtään oikeudenmukaisuutta jäljellä. Rangaistus voi olla sekin, että hän joutuu kohtaamaan tekonsa seuraukset minulle, siis saa ne tietää, kuinka hän satuttikaan minua. Eli miten hän siis on huono ihminen, kun ei kyennyt välittämään minusta. Näissä ihmisissä on siis kyse ihmisistä, joiden olisi kuulunut ja jotka esittivät, että olen heille tärkeä. Paskat mä mitään heille olin. Mutta he saavat sen mukaista kohtalua osakseen toivottavasti koko yhteisöltä, eivätkä vain minulta.
Lisäksi tällainen yksi henkilö sanoi minusta, etten välitä hänestä. Oi, kuvittelitko sitten todellakin saavasi välittämistä osaksesi kohdeltuasi minua pahasti ja väärin? Miksi välittäisin sinusta penniäkää? Mutta toisin kuin sinä, esittäessäsi, että olen sinulle tärkeä minä en esitä, että sä olet minulle tärkeä. Sä et merkitse minulle mitään.
Lisäksi tällainen yksi henkilö sanoi minusta, etten välitä hänestä. Oi, kuvittelitko sitten todellakin saavasi välittämistä osaksesi kohdeltuasi minua pahasti ja väärin? Miksi välittäisin sinusta penniäkää? Mutta toisin kuin sinä, esittäessäsi, että olen sinulle tärkeä minä en esitä, että sä olet minulle tärkeä. Sä et merkitse minulle mitään.