Jos mies pettää kännissä, niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Musupulla

Aktiivinen jäsen
20.06.2009
1 384
0
36
ajatteletko että hän pystyy siihen selvinpäinkin?
Aina sanotaan, että viinan piikkiin ei voi laittaa pettämistä. Itse tunnen/tiedän ihmisiä, jotka ovat joskus kännipäissään hairahtaneet, muttei voisi selvinpäin edes kuvitella sellaista. On se, tuo kuningas alkoholi :/

totta kai pystyy. Jos ihminen haluaa tehdä jotain sellaista jonka takuulla tietää loukkaavan kumppania, se tekee sen oli sitten kännissä tai selvinpäin. Kännissä ei lähde pettämään silloin kun parisuhteessa on kaikki hyvin ja sitä puolisoaan ei halua loukata, koska kukaan ei pysty itseään sellaiseen kuntoon vetämään että unohtaisi sen kumppanin olemassaolon.

• Tykkää
Reactions: Sisar Ponteva
No eiköhän se oo ihan alitajunnassa tai jossain mielen syvissä poukamissa ollut ajatuksissa pettää jo ihan selvinpäinkin. Sitten kun viinan takia kontrolli pois niin hairahtanut...

Jos pettää kännissä, niin ei se tarkoita että pettää selvinkinpäin. Noi kännipanot on sellaisia erittäin pahoja ylilyöntejä. Väärin se on yhtäkaikki, oli viina pelissä tai ei.

En muuten minäkään laula karaokessa kuin vähintään pienessä sievässä...

Alkuperäinen kirjoittaja N41:
Jos pettää kännissä, niin ei se tarkoita että pettää selvinkinpäin. Noi kännipanot on sellaisia erittäin pahoja ylilyöntejä. Väärin se on yhtäkaikki, oli viina pelissä tai ei.

Peesi tähän. Olen mäkin "pettänyt" ukkoani kahdestikin kännissä, eli pelehtinyt muiden kanssa, toista tapausta en itse edes muista ja toinen johtui siitä, että olin aivan lärvät silloinkin. Selvinpäin en ikinä ole pettänyt eikä tulisi mieleenikään!!

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Peesi tähän. Olen mäkin "pettänyt" ukkoani kahdestikin kännissä, eli pelehtinyt muiden kanssa, toista tapausta en itse edes muista ja toinen johtui siitä, että olin aivan lärvät silloinkin. Selvinpäin en ikinä ole pettänyt eikä tulisi mieleenikään!!

Mutta käytät alkoholia edelleen?
Miksi? Jos tiedät että menetät kontrollisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Mutta käytät alkoholia edelleen?
Miksi? Jos tiedät että menetät kontrollisi.

No usein en sen takia lähdekään mihinkään baariin.. muutenkin siellä menee kaikki rahat, kun olen kännissä hieman mitä sattuu.. Se ensimmäinen kerta oli tosiaan sellainen että siitä en itse edes tiennyt ennen kuin minulle siittä kerrottiin ja ukolle kerroin heti tietty myös. Silloin join viinaa, mihin en ole sen jälkeen koskenut.

en selvinpäin pettäisi, mutta kännissä olen sen tehnyt. nää on semmosia asioita mitä kaikki eivät tosiaan ymmärrä. Ja juu, en enää viihdy baarissa juuri sen takia, että kontrolli siellä pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
känni ei ole mikään syy pettämiseen..

Ei se mikään syy olekaan, mutta itse voin ainakin käsittää pettämisen paremmin kun se on tehty kännissä. Selvinpäin tehtynä teko on TÄYSIN HARKITTU ja TARKOITETTU ja silloin on jotain pielessä ja mukana saattaa hyvinkin olla myös TUNTEITA toista kohtaan, joita kännissä ei todellakaan tarvitse!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
totta kai pystyy. Jos ihminen haluaa tehdä jotain sellaista jonka takuulla tietää loukkaavan kumppania, se tekee sen oli sitten kännissä tai selvinpäin. Kännissä ei lähde pettämään silloin kun parisuhteessa on kaikki hyvin ja sitä puolisoaan ei halua loukata, koska kukaan ei pysty itseään sellaiseen kuntoon vetämään että unohtaisi sen kumppanin olemassaolon.

peesi. känni on maailman huonoin selitys pettämiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

peesi. känni on maailman huonoin selitys pettämiselle.

Tämäkin oikeasti riippuu ihan siitä minkälainen on kännissä!

Känni ei voi olla maailman huonoin selitys millekkään teolle joka on tehty harkitsettomasti.

Alkoholi vaikuttaa eri ihmisiin eritavoin, joillakin ihmisillä pettää tilannetaju täysin, logiikka sumenee erittäin rajulla tavalla myös.

Ja tuohon naistenlehtien viljelemään ajatukseen että "miehellä on joku syy pettää" sanoisin sen verran että ei tarvitse olla miehellä välttämättä mitään syytä pettämiseen.
Ennemminkin niinpäin että miehellä pitäisi olla syitä olla _pettämättä_.

Harmi että useimmat nykynaiset ja jopa miehetkin ovat täysin nielleet tämän ´modernin miehen mallin´ joka antaa ymmärtää että mies on oikeasti enemmän feminiininen kuin on aiemmin ymmärretty ja näin ollen motiivit eri teoille on täysin ´naisten´ analysoitavissa heidän omasta perspektiivistään.

Vaikea pala onkin niellä todellisuutta, että miehellä pitäisi olla syistä olla pettämättä ennemmin kuin päinvastoin, koska jossain mielessä ajateltuna se tarkoittaisi sitä että petetyn pitäisi katsoa peiliin ennen kuin syyttää liikoja.
Käytännössä se on tietenkin useimmiten mahdotonta eikä ole edes välttämättä tarpeenkaan.

mä en koskaan oo ymmärtäny tota "tunteita ei tarvii olla".. joo, ehkä ei välttämättä oo tunteita siihen jonka kanssa menee sänkyyn.. mut sillon mun mielestä ei oo tunteita siihen puolisoonkaan!

JOS aidosti rakastaa toista ja välittää sen tunteista, niin silloin ei missään tilanteessa mene pettämään, ei kännissä eikä selvinpäin!

Mä olen ex-miehiä pettänyt kännissä. Mä olen ihan umpihullu liian kännissä ja voin saada päähäni oikeastaan mitä vain...Nykysin mä harvemmin olen niin kamalassa kännissäkään, mutta vaikka olen ollut niin nykyistä en pettäisi. Kyllähän se humala tekee rajan matalammaksi, mutta mä uskon että jos suhde on kunnossa niin ei sitä petä kännissäkään. Sen mä uskon, että toista voi rakastaa vaikka pettäisikin, mutta kunnossa se suhde ei ole. Jos kyseessä on joku pienehkö hairahdus vaikkapa suutelu tanssilattialla niin aika ymmärrettävää on jos sellanen moka kännissä käy (tosin ei mitenkään hyväksyttävää). Mutta jos ihan jonkun kämpille lähtee, jne. niin kyllä siinä kerkiää jo matkalla miettimään mitä on menossa tekemään. Ja jos niin tiedoton on, että ei tajua mistään mitään niin tuskin pystyykään mihinkään...

känni antaa totuuden eli pettäis myös selvinpäin. ja lapikasta tulis, ei selityksiä ei anteeksi antoa. Ja lapset, talo eikä yhteiset vuodet merkkais mitään. tietää ainaki tehneensä. toivottavasti oma ukko ei ikinä petä...

jätä tommonen mies se pettää aina kun saa alkoholia ja taitaa varmaan tehdä selvinkin päin.sillä ei ole tunteita sua kohtaan jos tekee tollasta. taitaa viina viedä siltä aivotkin mennessä ku naisen näkee. no kyllä naisiltakin tollanen onnistuu eli ei kannata syyllistää pelkkiä miehiä. mut kannattaa selvitää asiat kunnolla ja jos ei pysty luottamaan niin ei muuta kuin terapiaan varsinki jos on lapsia ja on tunteita toista kohtaan paljon. koita jaksaa asian kanssa.

Kännillä ei voi puolustella mitään. Känni vapauttaa estot eli mä tulkitsen niin että olis valmis pettämään selvinpäinkin.
Selkärangaton raukka on mies joka puolustelee tekosiaan että kun olin kännissä.

Yhteistyössä