Jos mies pettänyt edellisessa suhteessaan, niin mikä todennäköisyys, että pettää nykyistäänkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=

Vieras
Eli miehellä oli ollut edellisen suhteen aikana vuoden mittainen seksisuhde toiseen naiseen sekä muitakin yhdenillan hoitoja silloin tällöin.
Mutta mies ei ole silloin saanut seksiä omalta naiseltaan.
Mikä siis todennäköisyys, että mies pettää nykyistään vaikka saa seksiä nylyiseltään ja mutenkin suhde on ihan hyvässä kunnossa (ainakin naisen mielestä)
Kokemuksia/milelipiteitä??

No minun mieheni oli ihan suoraan sanottuna vantaan pahin player ennen minua ja hyvin on kotona pysynyt :) Ei se vaadi kuin pikkusen lisää ikävuosia miehelle ja oikean naisen rinnalle niin onni kukoistaa - ja varmasti paremmin kuin joillain koska mies on päässyt hiomaan seksitaitoja niin monen kanssa ;)

Todennäköisyydestä en tiedä, mutta oma suhteeni päättyi juuri miehen petollisuuteen. Oli kihloissa kun aloimme yhdessä (en tiennyt että oli kihloissa se selvisi myöhemmin). Lisäksi exänsä kertoi, että miehellä oli monia muitakin suhteita, en uskonut silloin tätä naista, ajattelin, että haluaa vain lyödä kiilaa väliimme. Nyt selvisi, että miehellä oli 2 muuta naista kuvioissa mukana. Asui kanssani ja yritimme lasta. Onneksi ei tärpännyt. Luulen, että on ihminen joka ei tule koskaan pääsemään eroon petollisuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Petin edellisessä suhteessani miestäni , nyt uudessa aviossa eikä ole tullut mieleenikään pettää !

peesi. ja piti vielä sanoa, et voi se niinkin olla, et nainen on aiemmassa suhteessa pettänyt, et mites nyt sit uuden kanssa.

Näinpä juuri.. mä petin eksääni useiden eri miesten kanssa.. mutta tasan siitä syystä etten ollut onnellinen. Onni ylläpitää kaiken! Nykyistä miestäni en pettäisi mistään hinnasta.

Riippuu ihmisestä ja tilanteista. Mutta jos mies on ollut joku kaupungin pahin pleiboi vielä teini-iän ylittäneenä niin pikkuisen epäilyttäis. Mutta voihan olla mahdollista, että ihminen muuttuu.

Seurustelin vuosi muutama takaperin yhden kanssa joka oli joak suhteessaan pettänyt naistaan ja suhteita oli ollut monia. Hän itse kertoi minulle rehellisesti. Ja kuinka kävi minulle.. petti myös minua ja myös seuraavaa.. siittä eteenpäin en sitten tiedäkkään kuinka on käynyt. Joko olisi jo vihdoin osannut asettua aloilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Seurustelin vuosi muutama takaperin yhden kanssa joka oli joak suhteessaan pettänyt naistaan ja suhteita oli ollut monia. Hän itse kertoi minulle rehellisesti. Ja kuinka kävi minulle.. petti myös minua ja myös seuraavaa.. siittä eteenpäin en sitten tiedäkkään kuinka on käynyt. Joko olisi jo vihdoin osannut asettua aloilleen.

Joka suhteessaan siis......

Mä hölmönä kuvittelin ettei mun mies petä minua, vaikka oli entisissä suhteissaan pettänyt, itse tämän minulle vielä kertoi. Meillä oli kaikki hyvin, seksiä paljon ja toimivaa ja silti mies petti, piti jopa säännöllistä seksisuhdetta toiseen naiseen... Lopulta erosimme ja todellakin mies petti myös uutta tyttöystäväänsä, varmasti tulee pettämään aina... Hän vaan on sen luonteinen mies, jonka pitää koko ajan saada jännitystä elämäänsä, kuten hän itse sanoi.

Mä luulen, että jos ei oo paljoa mahdollisia paikkoja, ja pyöri baareissa/ oo reissussa yön yli, niin ei välttämättä petä. Jos taas nuo kriteerit täyttyy, niin panee muita jos tilanne tulee eteen.

No toivotaan tietysti parasta. Ollaan ainakin todella onnellisia ja meillä myös muutaman viikon ikäinen poika ja häätkin tulossa kesällä... Ja luotan mieheeni täysin. Tulipa vaan mieleen tällanen kyssäri laittaa..

Miksi kuvittelet että olisit erilainen jota ei petetä.Aktiivinen hyvä seksielämä ei ole tae sille etteikö pettäisi,miehet vaan haluaa vierasta pesää.
Pettää voi myös vaikkei kävisi ikinä baareissa tai reissuhommissa.
Itse olin suhteessa miehen kanssa joka petti vaimoaan kanssani käymällä ns. jalkapalloharkoissa.Lähtipä iltavuorosta myös pois kahta tuntia aikaisemmin kuin yleensä ja minun luotani meni kotiinsa samaan aikaan kuin olisi mennyt suoraan töistä kotiin.
Haki perheelleen pizzaa ja kas yllättäen pizzeriassa olikin kauhea ruuhka joten hakureissu vähän venähti.Tilaisuuksia on aina ja jos pettää kerran pettää toisenkin.