Alkuperäinen kirjoittaja Harmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Jos et saa sanotuksi niin kokeiles jatkaa miehesi koskettelua, hyväile ja kiehnää.. jospa se tajuais vinkin
Täytyy kokeilla. Minä häpeän itseäni, omaa nautintoani. Mutta tahtoisin kuitenkin edes joskus saadakin.
Miksi häpeilet? Sun pitäisi pystyä rentoutumaan paremmin. Teille voisi tehdä hyvää sellainen tantratyyppinen touhu. Jotenkin pitäisi saada suorituspaineet pois, ja sopia, että muutaman kerran ollaan vaan lähekkäin, mutta ei yhdyntää.
Minun mieheni ei juurikaan halua läheisyyttä ilman seksiä. Koskettelee vain niiltä paikoilta jos pyydän hellyyttä. Olen kyllä kertonut että välillä johonkin muuallekin mutta aina saan sitä vain niille alueille.
No ehkä sun pitää tehdä paremmin selväksi, että sinä nimenomaan haluat läheisyttä myös ilman seksiä. Mua ainakin alkaa kosketus ahdistamaan eikä rentouttamaan jos tulee fiilis, että se koskettaa vain saadakseen seksiä. Sellainen koskettelu on rentouttavaa, joka ei vaadi mitään, ja rentoutuminen on todella tärkeää. Meillä on tuota samaa ongelmaa kuin teillä, mutta olen jotenkin oppinut asian niin, että saan aina samalla kuin mieskin, vaikka häneltä tulee tosi nopeasti. Mutta tuo rentoutuskäsittely on ensin todella tarpeen, ja itse tykkään siitä, että esim. istun tässä koneella kirjoittelemassa, ja hän tulee rapsuttelemaan ja nyppimään selkää.