T
Tyttö ja täti
Vieras
niin onko se merkki jostain? Voiko ihmistä jota inhoaa katsoa silmiin ilman että silmistä näkyy inho ja viha? Enemmänkin hellyys ja välittäminen. Pitkä tuijotus ja sitten äkkiä kääntää katseen muualle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mitä mielen päällä voisi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mitä mielen päällä voisi olla?
No ei ole susta kiinnostunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:Minä jään joskus tuijottelemaan jotain, ilman että näkisin mitä katson. Silmät vain siis jäävät kiinni johonkin kohteeseen ja tuo kohde voi olla ihan mikä tahansa. Joskus saattaa sattua nolojakin tilanteita sen takia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tuo olikin humalaisen miehen katse. Aviomieheni kaverin pitkä katse minua silmiin ja sen jälkeen käänsi katseen pois. Tuntuu että jotain surua näin hänen silmissään, ero takana. Ajattelin että jos kaipaisi vaikka jonkun jolle puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tuo olikin humalaisen miehen katse. Aviomieheni kaverin pitkä katse minua silmiin ja sen jälkeen käänsi katseen pois. Tuntuu että jotain surua näin hänen silmissään, ero takana. Ajattelin että jos kaipaisi vaikka jonkun jolle puhua.
Ettei ollut lasittunut katse vaan johonkin, kunnes tajus, että tuijottaa sua silmiin, ja veti katseensa pois?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tuo olikin humalaisen miehen katse. Aviomieheni kaverin pitkä katse minua silmiin ja sen jälkeen käänsi katseen pois. Tuntuu että jotain surua näin hänen silmissään, ero takana. Ajattelin että jos kaipaisi vaikka jonkun jolle puhua.
Ettei ollut lasittunut katse vaan johonkin, kunnes tajus, että tuijottaa sua silmiin, ja veti katseensa pois?
Eiei, ei ollu sellanen katse. Vaan sellanen syväkatse. Vieruskaverin katse kyllä oli lasittunu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No ei ollu mikään sellanen. Etkö ikinä katso toista syvälle silmiin? Sellainen katse oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Minä itse tuijotan silmiin vain niitä joihin otan jonkunlaisen kontaktin. En ketä tahansa vahingossa vaikka usein katse jumittuukin johonkin. Silmiin katson vain niitä joihin voi luottaa. Tuossa katseessa olin vain näkevinäni vähän surua, siksi ajattelin että voiskohan sellasta nähdä.