Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietääkseni ei ollut kyse lapsista?
Itse ainakin puhuin aikuisista. Ja ulos tarvitaan tietysti molempia sukupuolia, muulloinkin kuin räkäkännissä baarista tullessaan.
Niin? Sitähän mä just sanoin, että koti + tuttu mies on naiselle tappavampi ja vaarallisempi yhdistelmä, kuin katu/puisto + vieras mies.Niissä tapauksissa 95 % tekijä ja uhri tuntevat toisensa. Välttelemällä ko. suhteita ei taatusti joudu uhriksi. Sensijaan matujen kanssa kukaan ei ole turvassa,jokainen nainen on potenttiaalinen uhri sopivissa olosuhteissa. Uhri ja tekijä eivät yleensä tunne toisiaan. Siinä on melkoinen ero!
Harvinaisen selvästi ilmaistuMitä tämä lause tarkoittaa?
–Ulkomaan kansalaisten osuus sellaisissa raiskausrikoksissa, joissa epäilty tekijä on tiedossa, on lähes puolet. Raiskausrikoksia, joissa epäiltynä tekijänä on ulkomaan kansalainen, on 67 kappaletta. Määrä on yli kaksinkertaistunut vuodesta 2014, Helsingin poliisi kertoo.
Mitä tämä lause tarkoittaa?
–Ulkomaan kansalaisten osuus sellaisissa raiskausrikoksissa, joissa epäilty tekijä on tiedossa, on lähes puolet. Raiskausrikoksia, joissa epäiltynä tekijänä on ulkomaan kansalainen, on 67 kappaletta. Määrä on yli kaksinkertaistunut vuodesta 2014, Helsingin poliisi kertoo.
jos ottaa edelleisenkin lauseen mukaan:
Raiskauksia ilmoitettiin poliisille Helsingissä yhteensä 196 kappaletta vuonna 2015, mikä on 17 enemmän kuin vuonna 2014.
eli 67 ulkomaalaista tekijää + 67 suomalaista tekijää = 134kpl raiskauksia joissa tekijä tiedossa + 62 raiskausta joissa tekijä ei ole tiedossa = 196 yhteensä (siis jos tuo määrä olisi puolet, eikä lähes puolet.)
Harvinaisen selvästi ilmaistu
Ymmärsinkö oikein, siis että rikokset, joissa tekijän nimi tiedetään/saatu kiinni, on tekijöinä lähes 50% ulkomaalainen, ja näitä on siis 67 kpl.
Niin? Sitähän mä just sanoin, että koti + tuttu mies on naiselle tappavampi ja vaarallisempi yhdistelmä, kuin katu/puisto + vieras mies.
Niin mahtaa tuo tieto puistossa musun toimesta raiskattua lohduttaa. Ihan turhaan pelkää, kotona on paljon turvattomampaa koska suomalaiset miehet noin pääsääntöisesti toistuvasta mukiloi, raiskaa ja tappaa naisiaan....Niin? Sitähän mä just sanoin, että koti + tuttu mies on naiselle tappavampi ja vaarallisempi yhdistelmä, kuin katu/puisto + vieras mies.
Ja niitä kotona hakattavia ja tapettavia lohduttaa, että puistossa olisi voinut joutua raiskatuksi? Vai mikä tää sun logiikka nyt on?Niin mahtaa tuo tieto puistossa musun toimesta raiskattua lohduttaa. Ihan turhaan pelkää, kotona on paljon turvattomampaa koska suomalaiset miehet noin pääsääntöisesti toistuvasta mukiloi, raiskaa ja tappaa naisiaan....
Vai miten se nyt menikään..... Plus että musujen tekemiä rikoksia katsellaan läpi sormien. Mitä sitten jos pistetään korvaamaan tekonsa? kun ei ole latin latia niin vituuko sillä rangaistuksella on väli. Maasta ei karkoiteta. Ei käytännössä tehdä yhtään mitään. Takaisin valtion suojelukseen
Ai niin, kun tekijä on suomalainen, on syy uhrin. Mä unohdin. Sori.Riippuu varmaan siitä, millaisia miehiä lähipiirissään pitää?
Minun vanhempani eivät päästäneet minua lapsena / nuorena iltapimeällä kulkemaan yhtään mihinkään harrastukseen yksin. Ja tämä siis 80-90-luvulla. Miksi minä päästäisin nytkään lapsia yksin iltapimeällä kulkemaan yhtään mihinkään? Ei maailma ole muuttunut, mutta jos joku on aiemmin päästänyt lapsensa iltapimeällä yksin kulkemaan, on hän aiemmin ollut todella tyhmä.Lähettäisitkö sinä oman tyttäresi kulkemaan yksin harrastukseensa iltapimeällä alueen läpi, jossa tiedät asuvan joukkoraiskaajaporukan? Ehkä sinä voisit oman lapsesi uhrata muslimisaation alttarille, mutta minä en sitä aio tehdä.
Ja niitä kotona hakattavia ja tapettavia lohduttaa, että puistossa olisi voinut joutua raiskatuksi? Vai mikä tää sun logiikka nyt on?
Länsi-Eurooppalaisiin verrattuna, kyllä suomalaisia naisia kuolee perheväkivallan seurauksena eniten.
Sun mielestä rikoksia ei pitäisi tutkia eikä tekijöitä rankaista? Aika julmaa.
Ja rikoksia tehneitä ulkomaalaisia karkoitetaan kyllä. Valitettavasti ei kaikkia, mutta osa. Eikä ne rangaistukset suomipojille sen isompia ole. Ehdonalaista ja vähän sakkoja, kylläpä lohduttaa.
Siis idea on kai juuri se, että 20 jätkää on ympärillä "piilottamassa" tapahtuvan rikoksen, kun neljä jätkää sillävälin raiskaa ja kähmii. Siksi KUKAAN ei sitä oikein näe.
Niin? Sitähän mä just sanoin, että koti + tuttu mies on naiselle tappavampi ja vaarallisempi yhdistelmä, kuin katu/puisto + vieras mies.
Minun vanhempani eivät päästäneet minua lapsena / nuorena iltapimeällä kulkemaan yhtään mihinkään harrastukseen yksin. Ja tämä siis 80-90-luvulla. Miksi minä päästäisin nytkään lapsia yksin iltapimeällä kulkemaan yhtään mihinkään? Ei maailma ole muuttunut, mutta jos joku on aiemmin päästänyt lapsensa iltapimeällä yksin kulkemaan, on hän aiemmin ollut todella tyhmä.
Mikäs se Suomi on jos ei länsimaa?Suomi on naisten väkivaltaisten kuolemien tilastossa sijalla 11. EU-vertailussa. Tosin suurin osa meitä edellä olevia maita on entistä itäblokkia mutta ei Suomikaan ihan oikea länsimaa ole.
Naisten osuus henkirikosten uhreista on kuitenkin Suomessa alle EU:n keskitason, meillä siis tapetaan paljon miehiä. Sekä miesten että naisten henkirikoslukuihin löytyy yksi selkeä selittäjä: alkoholi. Naisuhreista 40% oli alkoholin väärinkäyttäjiä (=alkoholisteja) ja perheväkivaltatapauksissa 60 %:ssa tapauksista molemmat olivat alkoholin vaikutuksen alaisia. Perheen sisällä tapahtuvien tappojen/murhien uhreina on miehiä ja naisia suunnilleen yhtä paljon, sen sijaan ilmoitettuja pahoinpitelyitä kohdistuu naisiin selvästi enemmän.
Toisena asiana: ulkomaalaisiin kohdistuvia karkotuspäätöksiä tehdään, mutta kuinka monta on onnistuttu myös toteuttamaan - ota selvää ja hämmästy....
Suomi on turvallisempi nyt kuin ikinä historiansa aikana.Kyllä maailma on muuttunut hurjasti. Elin lapsuuteni 70-luvulla ja teinivuodet 80-luvulla. Yksin kuljin harrastuksiin ja kavereiden kanssa liftailtiin lähikaupunkeihin ja öisin kuljettiin yksin kotiin ravintolasta ilman pelkoa raiskatuksi tulemisesta.
80-luvulla tuli ensimmäiset somalit Suomeen ja sen jälkeen onkin alamäki alkanut turvallisuudessa. Viimenen huipentuma turvallisuuden romahtamisessa oli viime syksy matutsunamin takia.
Naiset tekevät lähisuhteissa enemmän törkeitä pahoinpitelyjä kuin miehet vain miehen parempi kyky puolustaa itseään ja kyky kestää puukoniskuja pitää kuolemat alhaampana kuin naisilla. Nainen on yhtä väkivaltainen kuin mies ja törkeissä pahoinpitelyissä väkivaltaisemp ja lasten tapoista ja pahoinpitelyistä naiset tekevät reilusti enemmän kuin miehet.Mikäs se Suomi on jos ei länsimaa?
"Suomessa kuolee joka vuosi parikymmentä naista nykyisen tai entisen miehensä murhaamana. Viime vuonna heitä oli 16. Suomi on tällä luvulla Länsi-Euroopan kärjessä. "
http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/liitto/tiedotteet/?x1564214=4518573
Montakos miestä kuolee vuosittain nykyisen tai entisen vaimonsa murhaamana? Ei taida yltää lähellekään samaan.
"Reilusti yli puolet henkirikoksista on miesten keskinäistä väkivaltaa (60 %). Toiseksi yleisin henkirikostyyppi on kuitenkin parisuhdekumppanin tai entisen kumppanin surmaama nainen (18 %). Nainen joutuu kumppaninsa surmaamaksi neljä kertaa miehiä useammin. "
https://www.thl.fi/web/sukupuolten-...sukupuolistuneen-vakivallan-yleisyys-suomessa
"Naisia tapetaan puolitoista kertaa enemmän kuin EU-maissa keskimäärin."
Eli sähän puhut pelkkää paskaa.
Mikäs se Suomi on jos ei länsimaa?
"Suomessa kuolee joka vuosi parikymmentä naista nykyisen tai entisen miehensä murhaamana. Viime vuonna heitä oli 16. Suomi on tällä luvulla Länsi-Euroopan kärjessä. "
Tämä maa on täynnä minunkaltaisia naisia, joille tilanne on vain pahentunut. Kotona emme joudu väkivallan uhriksi, kun riski joutua puska- tai joukkoraiskauksen uhriksi on noussut huomattavasti. Meidän turvallisuutemme ei näytä kiinnostavan suvakkeja pätkääkään.
Joo, no eihän se sitten mitään, kun kerta nainenKIN.Naiset tekevät lähisuhteissa enemmän törkeitä pahoinpitelyjä kuin miehet vain miehen parempi kyky puolustaa itseään ja kyky kestää puukoniskuja pitää kuolemat alhaampana kuin naisilla. Nainen on yhtä väkivaltainen kuin mies ja törkeissä pahoinpitelyissä väkivaltaisemp ja lasten tapoista ja pahoinpitelyistä naiset tekevät reilusti enemmän kuin miehet.
Suomalaiset naiset ovat myös väkivaltaisia eivätkä pelkkiä uhreja.