V
vierailija
Vieras
Kovasti haluat suomalaisista jauhaa, niin ei unohdeta teitä suomalaisia naisia jotka ovat myös väkivaltaisia lähisuhteissa.Joo, no eihän se sitten mitään, kun kerta nainenKIN.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kovasti haluat suomalaisista jauhaa, niin ei unohdeta teitä suomalaisia naisia jotka ovat myös väkivaltaisia lähisuhteissa.Joo, no eihän se sitten mitään, kun kerta nainenKIN.
Niin että muistakaas nyt puolisonne raiskaamaksi tai pahoinpitelemäksi joutuneet naiset, ette te ole edes ihmisiä, jotain ihme hörhöjä, joilla ei nyt niin väliä ole.Suvakit liikkuvat pössyttelypiireissä ja siksi ilmeisesti heillä on niin paljon kokemusta väkivallasta ja raiskauksista. Eivät ymmärrä, että tavisnaisilla väkivallan ja raiskauksen uhriksi joutumisen riski on kotipiirissä nolla.
Mikäs se Suomi on jos ei länsimaa?
"Suomessa kuolee joka vuosi parikymmentä naista nykyisen tai entisen miehensä murhaamana. Viime vuonna heitä oli 16. Suomi on tällä luvulla Länsi-Euroopan kärjessä. "
http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/liitto/tiedotteet/?x1564214=4518573
Montakos miestä kuolee vuosittain nykyisen tai entisen vaimonsa murhaamana? Ei taida yltää lähellekään samaan.
"Reilusti yli puolet henkirikoksista on miesten keskinäistä väkivaltaa (60 %). Toiseksi yleisin henkirikostyyppi on kuitenkin parisuhdekumppanin tai entisen kumppanin surmaama nainen (18 %). Nainen joutuu kumppaninsa surmaamaksi neljä kertaa miehiä useammin. "
https://www.thl.fi/web/sukupuolten-...sukupuolistuneen-vakivallan-yleisyys-suomessa
"Naisia tapetaan puolitoista kertaa enemmän kuin EU-maissa keskimäärin."
Eli sähän puhut pelkkää paskaa.
Minä pelkään kulkea yksin ulkona. Minut raiskasi ulkomaalaistaustainen mies jokunen kuukausi sitten. Viikko sitten käyttäessäni koiraa, perässäni käveli koko matkan (ovelta ovelle, perus koiran ulkoilutusreitti - ei mikään menossa samaan suuntaan lenkki) ulkomaalaistaustainen mies. Miksi seurasi? Vaikea sanoa, mutta minä en enää illalla yksin ulos mene. Ainankaan ilman jotain kättä pidempää.
Suvaitkaa minun puolestani mitä haluatte. Helppohan se on suvaita, kun kävelee ruusulasit silmillä.
Ja ei, minua ei ole koskaan suomalainen mies raiskannut tai seurannut. Vaikka olen elämäni täällä asunut. Viimeinen pari kuukautta. Paskaa tuuria? Yksittäistapauksia?
Suvaitsevainen avaa silmänsä vasta, kun se sattuu itselleen tai jollekin läheiselle. Tai sitten ei.
En ole suvakki, en maahauuton puolesta taikka vastaan, mutta alkaa arsyttamaan tavallista tallaajaa kun nyt yhtakkia ei muka kukaan uskalla kotoaan koskaan mihinkaan kun joka nurkalla muka vaijyy musta mies raiskaus mielessaan. Ihan oikeasti ihmiset ottakaa jarki kateen ja lakatkaa kuvittelemasta hulluja, ja jauhamassa samoja harhoja paivasta toiseen.
Sori mutta palopuheille on nyt hieman liian myöhäistä. Nuo esim tänään julkaistut tilastot ainoastaan antavat vinkkiä koko ongelman laajuudesta. Olen ottanut järjen käteen ja alkanut kuljettaa lapsiani, miksi ihmeessä ottaisin riskin että jotain tapahtuisi? Olisin varmasti vuoden tyhmin äiti.Minut yritti raiskata supisuomalaimen mies ollessani 15, toinen supisuomalainen mies onnistuikin raiskaus yrityksessaan ollessani 24 vuotias. Lapsuudesta ihan naihin paiviin asti on ollut kohtalaisesti supisuomalaisten miesten tekemaa seksuaalista hairintaa tuijottelun, ehdottelun, viheltelyn, seurailun, kourimisen, itsensapaljastelun merkeissa ym. muodossa. Supisuomalaimen oli myos se naapurin mies joka edelliselta asukkaalta saamallaan avaimella kavi asunnossani ollessani toissa. Hanta kovin kiinnosti alusvaatteet, jopa siina maarin, etta kerran ajoissa toista paastyani kotiin tullessani yllatin hanet asunnosta runkkaamassa pikkupoksyihini.
Ulkolaistaustaisten miesten kaytos on tahan saakka ollut huomattavasti vahemman hairitsevaa.
Eli ei se elaminen suomessa niin super turvallista ja rauhaisaa ollut ennen pakolaisvirtojakaan.
Pitaisi itse kukin nyt muistaa pitaa puurot ja vellit erikseen. Toki, myos maahanmuuttajissakin on pahaa ainesta, ihan niin kuin on suomalaisissakin.
Askettain julkaistuissa tilastoissa oli myos kokonaismaara ilmoitetuista raiskauksista, raiskauksista jotka paatyivat oikeuskasittelyyn, ja raiskauksista joista joku tuomittiin. Eli jatkossa kun joku niita lukemia taas haluaa retostella, niin julkaise ne kokonaisluvut myos, ei vain niita maahanmuuttajien lukuja.
En ole suvakki, en maahauuton puolesta taikka vastaan, mutta alkaa arsyttamaan tavallista tallaajaa kun nyt yhtakkia ei muka kukaan uskalla kotoaan koskaan mihinkaan kun joka nurkalla muka vaijyy musta mies raiskaus mielessaan. Ihan oikeasti ihmiset ottakaa jarki kateen ja lakatkaa kuvittelemasta hulluja, ja jauhamassa samoja harhoja paivasta toiseen.