Jos minun elämä tullee olemaan tämmöstä nii en kyllä toista 30vuotta taho ees ellää... (varoitus, itsesääliä)

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Päänsärky jolle ei näy loppua (vaikka lääkäri lupas että se kyllä loppuu ), iskiassärky joka teki minun viime yöstä helvetin ja jonka takia piti aamulla painella sairaalaan hakkeen helpotusta ko meinas jo taju lähteä kivun takia, näköongelmat, taas on toinen silmä sokeana (senki pitäs kyllä ajan kanssa korjaantua ), muistiongelmat, tasapaino-ongelmat (joo-o, joskus korjaantuu ), mutko en voi oikein mittään tehä mistä olen ennen niin tykänny, niinku ompelu...

Mulla on tännään taas tämmönen päivä että kaikki ahistaa ja vit*ttaa ja itkettää... :ashamed: Ja ko on semmonen olo että olen ko riippakivi minun läheisille, mies joutu perumaan työvuoronsa sen takia etten pärjää tännään yksin vauvan kans, veli joutuu vähän väliä perumaan omia juttujansa että voi olla minun apuna, sisko joutuu luopumaan parin viikon päästä omista menoista muutaman päivän ko mulla on kuntoutus ja mies ei saanu vappaata... Ruokaa en ossaa tehä, kauppaan en uskalla yksin ko kaikki nämä tasapaino-ongelmat ym pahentanu paniikkihäiriötä niin paljon, en luota ommiin jalkoihin enkä kykyihin enkä mihinkään.

Nukkuakkaan en ossaa häirittemättä miestä ko heräilen painajaisiin, potkin sitä unissaan, puhun unissaan, vaellan unissaan... |O |O |O

Sulkisivat johonki laitokseen minut koska mie oon varma että minusta on niille vaivaa ja haittaa vaikkei kukkaan mittään sanokkaan... :snotty: :ashamed:

Anteeksi typerä vuodatukseni ja itsesääli :saint: Mut helpotti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:
Mitäs vauvalle kuuluu? Sie et siitä ikuna mittään puhu.

Ei puhu ei,ei ole kuvaa näyttänyt.Mielikuvitus on kiva lahja ihmisellä,sen avulla sitä voi kehitellä päiviensä ratoksi vaikka minkälaisen elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:
Mitäs vauvalle kuuluu? Sie et siitä ikuna mittään puhu.

Ei puhu ei,ei ole kuvaa näyttänyt.Mielikuvitus on kiva lahja ihmisellä,sen avulla sitä voi kehitellä päiviensä ratoksi vaikka minkälaisen elämän.

Kuvia on kyllä ollu. Jooh, poistu tästä ketjusta kerta niin vituttaa. Pelastat ainaki oman päiväs.

Ei mua vituta yhtään,mulla on hyvä päivä.Kunhan ihmettelen miten joku viitsii suoltaa keksittyä elämää ja raportoida siitä tänne jatkuvasti.
Tosin saahan siinä aivojumppaa kun pitää pohtia mitä milloinkin on kirjoittanut ettei käry kävis.

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
:hug: Elähän huoli, tuolla luonteenlujuudellasi olet hyvinkin ilonamme pitkään...tosin ei ehken ennää kaksplus- palstalla, pikemminkin "Kuka minä olinkaan tänään"- palstalla (K-65).. :D

:D Joo ei tämä ole ko taas tämänpäivän alakulo ko joutaa miettiin asioita liikaa. Huomenna on jo parempi... =)

Kurjaa kun sä vähän avaudut ja kirjotat tuntemuksias palstalle , (toivottavasti kirjottaminen ees pikkasen helpotti sun ola<) niin eikös nää haaskalinnut käy sua mollaamaan , häpeäisivät. Usko vaan että huomena on jo parempi päivä, ja ole onnellinen että sulla on tuollanen lähipiiri kun on , varmaan jeesaavat ihan todella hyvässä tarkoituksessa. Sitten kun sinulla on mahdollisuus vaikkapa kiittää tee se, ja eihän sitä tiedä vaikka kuntoutusit niin että pääset vastavuoroisesti jotain tekemään heille. Voimia nyt vaan , ja koita jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Ei mua vituta yhtään,mulla on hyvä päivä.Kunhan ihmettelen miten joku viitsii suoltaa keksittyä elämää ja raportoida siitä tänne jatkuvasti.
Tosin saahan siinä aivojumppaa kun pitää pohtia mitä milloinkin on kirjoittanut ettei käry kävis.

Olet todella säälittävä tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurjaa kun sä vähän avaudut ja kirjotat tuntemuksias palstalle , (toivottavasti kirjottaminen ees pikkasen helpotti sun ola<) niin eikös nää haaskalinnut käy sua mollaamaan , häpeäisivät. Usko vaan että huomena on jo parempi päivä, ja ole onnellinen että sulla on tuollanen lähipiiri kun on , varmaan jeesaavat ihan todella hyvässä tarkoituksessa. Sitten kun sinulla on mahdollisuus vaikkapa kiittää tee se, ja eihän sitä tiedä vaikka kuntoutusit niin että pääset vastavuoroisesti jotain tekemään heille. Voimia nyt vaan , ja koita jaksaa.

Jep, näitä HAASKOJA täällä todella riittää. Heille kaikille alan jo toivoa äärimmäisen pahoja asioita. :kieh: Hyytikselle voimia, toivottavasti pian helpottaa! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä mie koitan jo nyt olla omalta osaltaki hyötynä ja apuna... Navetassa ja veljen lapsia hoijan välillä. Ne jo sen verran isoja että pärjäävät vaikka mulle jotaki sattuiski kesken kaiken, kaatuisin tms, ossaavat puhelinta käyttää jne.
Ja kyllä kait tästä elämästä vielä vähän normaalimpi tullee ajan kans, mutko kuntoutumisen osalta aika matelee niiiin hittaasti. Ja takapakit vettää mielen matalaksi aina... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
:hug: Elähän huoli, tuolla luonteenlujuudellasi olet hyvinkin ilonamme pitkään...tosin ei ehken ennää kaksplus- palstalla, pikemminkin "Kuka minä olinkaan tänään"- palstalla (K-65).. :D

:D Joo ei tämä ole ko taas tämänpäivän alakulo ko joutaa miettiin asioita liikaa. Huomenna on jo parempi... =)

Näinhän siinä yleensä tahtoo käydä...onneksi :). Ja, niin kuin itsekin jo sanoit, kummasti se oloa helpottaa kun saa murinansa vuodatetuksi...vaikka tällekin palstalle sen loanheiton uhallakin!

Meepäs murusesi viereen ja katsele tuota pientä ihmettäsi hetki, niin eiköhän se siitä helpota. =) Sä olet kokenut paljon peetä, mut sä olet myös saanut paljon. :hug:

Yhteistyössä