Jos naapurissasi asuisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian Rankkaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian Rankkaa?

Vieras
juoppo jonka luona kävisi jos jonkin laisia huumetyyppejä jne. Ja pihalta löytyisi neuloja yms. niin voisitko ajatella muuttavasi täysin samanlaiseen asuntoon n. 50 metrin päähän. Eli piha vaihtuisi rauhallisempaan, mutta asunto pysyisi täysin samanlaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
en muutaisi kiven heiton päähän, vaan paljon kauemmaksi, koska ne juopot ja neulat voivat hyvinkin ajautua sille rauhallisemmallekin pihalle kun on noin lähellä.

peesi. en voisi noin lähelle jäädä, lapset kuitenkin liikkuu pihojen välillä ja ne hörhöt liikkuu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmaan nyt ensin ilmottaisin taloyhtiölle ja yrittäisin saada ne hörhöt pois. ja jos ei onnistu niin muuttasin niin kauas kun pippuri kasvaa.

Näin minäkin tekisin. Ensin ajattelisin koittavani saada heidät pois, jollei onnistu, sitten miettisin muita vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Kyllä muuttasin =)
Ite tein niin, että muutin toisesta pihasta toiseen ja varmaan vaan se 50m. Tosin minä jouduin huonommalle pihalle :/

No tässä tapauksessa pihat menee niin että tuohon pihaan mihin muuttaisin jäisi etupihakin sellaiseksi "sisäpihaksi" eli rivitaloja olisi niin ettei se ole mikään avonainen se piha. Tässä leikkipiha rajoittuu ojaan missä vettä :/
Minä olisin melkein valmis näkemään sen muuton vaivan että pääsisin tästä pihasta pois :( Takapihalla hiippailee ihmisiä ( siis ihan meidän takapihalla ), on paljon ilkivaltaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
en muutaisi kiven heiton päähän, vaan paljon kauemmaksi, koska ne juopot ja neulat voivat hyvinkin ajautua sille rauhallisemmallekin pihalle kun on noin lähellä.

peesi tähän. Itse tosin ilmoitin poliisille, kun kävin siellä sisällä ja näin niiden ottavan humeita avoimesti. Lupauduin vielä todistajaksi, mutta onneksi ei tarvinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Kyllä muuttasin =)
Ite tein niin, että muutin toisesta pihasta toiseen ja varmaan vaan se 50m. Tosin minä jouduin huonommalle pihalle :/

No tässä tapauksessa pihat menee niin että tuohon pihaan mihin muuttaisin jäisi etupihakin sellaiseksi "sisäpihaksi" eli rivitaloja olisi niin ettei se ole mikään avonainen se piha. Tässä leikkipiha rajoittuu ojaan missä vettä :/
Minä olisin melkein valmis näkemään sen muuton vaivan että pääsisin tästä pihasta pois :( Takapihalla hiippailee ihmisiä ( siis ihan meidän takapihalla ), on paljon ilkivaltaa jne.

Minä suosittelen. Minä ite olen kyllästynyt tähän pihaan ihan täysin. Vanha piha oli rauhallinen eikä nää mun naapurit sinne eksyny. Naapurissa asuu mm. alkoholisteja ja niitä ei oo saatu häädettyä edes pois.

Yhteistyössä