Jos nainen kieltäytyy kosinnasta kannattaako suhdetta jatkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja torjuttu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

torjuttu mies

Vieras
Kosin eilen naisystävääni, jonka kanssa olen ollut lähes neljä vuotta. Nainen antoi rukkaset, enkä nyt tiedä mitä tehdä. Olin puhunut avioliitosta ja tulevaisuudestamme moneen otteeseen ja nainen on teoillaan ja sanoillaan antanut ymmärtää haluavansa kanssani naimisiin ja viettävänsä loppuelämän kanssani.. Siitä huolimatta nainen kieltäytyi. Rakastan naista todella paljon, mutten nyt tiedä kannattaako minun jatkaa suhdetta hänen kanssa?

Älä meiltä kysele, vaan avaa suusi ja keskustele sen vaimoehdokkaasi kanssa. Mitä hän haluaa teidän suhteeltanne ja mitä hän haluaa jatkossa. Sen perusteella voit ihan itse päätellä, onko teillä yhteistä tulevaisuutta vai ei.

No kai hän jotain sanoi syyksi? Jos ei, niin kysy. Nyt sun pitää vaan päättää, kelpaako sinulle se, että elät hänen kanssaan ilman avioliittoa, vai onko avioliitto tärkein asia. Kaikki eivät välttämättä halua naimisiin, kuka mistäkin syystä.

Kylläpä näitä rukkaset saaneita kosijoita täällä piisaa. Eilinen kosija oli ollut viisi vuotta jo yhdessä ja saanut pakit, vaikka oli ruusunlehdillä koristellut paikat.

Tai sitten joku huonomuistinen vaan provoilee täällä :whistle:

Kosin eilen naisystävääni, jonka kanssa olen ollut lähes neljä vuotta. Nainen antoi rukkaset, enkä nyt tiedä mitä tehdä. Olin puhunut avioliitosta ja tulevaisuudestamme moneen otteeseen ja nainen on teoillaan ja sanoillaan antanut ymmärtää haluavansa kanssani naimisiin ja viettävänsä loppuelämän kanssani.. Siitä huolimatta nainen kieltäytyi. Rakastan naista todella paljon, mutten nyt tiedä kannattaako minun jatkaa suhdetta hänen kanssa?
Varmasti kamalat fiilikset sulla.
Mutta taitaa olla niin että parempi vaihtaa morsmaikkua...:(

nojaa, riippuu haluatko sä jatkaa (oletettavasti kyllä kun kositkin) ja haluaako puoliso, toisaalta jos se ei ole osoittanut mitään erohaluja niin miks mikään olis muuttunut. Kai te nyt sen verran ootte puhuneet että haluaako toinen ylipäätään naimisiin, haluaako vielä tai haluaako ehkä sun kans. Mun mies ei halunnut naimisiin, lopulta jallitin sen noin kymmenen vuoden päästä. Se ei vaan halunnu naimisiin vaikka on aina halunnut olla mun kans.

Yhteistyössä